eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina › Re: Kolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina
    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina
    Date: Sun, 22 Jan 2017 01:56:39 +0000 (UTC)

    In pl.misc.samochody spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> wrote:

    > Mimo wszystko sporo tam miejsca od Konstruktorskiej by się przebić do
    > skrętu. Wiadomo różnie bywa, ale z moich obserwacji jest chyba coraz
    > lepiej z kultura wpuszczania na pas w Warszawie (no może poza kobietami ;)

    Też zwykle staram się wpuszczać (chyba że ktoś cwaniakuje), ale jak widać
    ci tutaj nie chcieli... może stwierdzili, że cwaniakuję :)

    > Prawie codziennie przebijam się tutaj z prawego skrajnego na lewy skrajny:
    > https://www.google.pl/maps/@52.2327006,21.1262067,3a
    ,75y,32.35h,86.16t/data=!3m6!1e1!3m4!1srgXctoI4sULIO
    _7lliQqBA!2e0!7i13312!8i6656
    > i jakoś się daje, chociaż są popołudnia że jest tu wszystko tak
    > zabetonowane że ciężko kogoś "namówić" na wpuszczenie, bo wszystko
    > dosłownie stoi w miejscu przez korek w stronę Marsa.

    Wiem że się da, i tam też by się dało - stanąć, zablokować ruch i czekać
    z kierunkowskazem... tyle że nie było miejsca, a ja liczyłem, że znajdzie
    się jakaś luka trochę dalej. Może i mój błąd.

    > Oczywiście co chwilę ktoś jedzie prosto w stronę Rembertowa z pasa do
    > skrętu w Grochowską. Jakby tu postawić policjanta to by nie nadążył z
    > wypisywaniem mandatów, takie by były żniwa.

    Kiedyś postawią. Jak na skręcie z Poleczki w Puławską, gdzie jest jeden
    pas w lewo, a wszyscy, łącznie z autobusami, jeżdżą z dwóch (ja zawsze
    stałem tam prawidłowo i czekałem, teraz rzadko tamtędy jeżdżę, może coś
    się zmieniło). Aż kiedyś za skrzyżowaniem zobaczyłem wesoły radiowóz.

    > Ja w takich sytuacjach jak twoja (popołudnie w okolicy mordoru) odpalam
    > yanosika i często potrafi opłotkami nadkładając trochę drogi ominąć
    > takie kurwidołki.

    W sumie mam, zresztą Google Maps też umie... ale jakoś o tym nie
    pomyślałem.

    --
    [ GSX 1300R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS PJ S+ p+ M++ W P+:+ X++ L+ B+ M++ Z+++ T- w- CB++ ]