eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina › Re: Kolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina
  • Data: 2017-01-22 07:40:12
    Temat: Re: Kolizja - podpisanie oświadczenia, ale jednak nie moja wina
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22-01-2017 o 02:14, Adam Wysocki pisze:

    > Też nie do końca, bo facet za mną celowo przyspieszył, żeby mnie nie
    > wpuścić.

    Jeśli musiał Cię wpuszczać, to jednak pas nie był wolny.
    A on nie ma żadnego obowiązku, żeby Cię wpuszczać przed siebie.
    Tylko kultura o tym decyduje, ale Ten wariant sam wykluczyłeś swoim
    własnym zachowaniem.

    >Gdy wjeżdżałem na ten pas, był w mojej ocenie wolny.

    Wiesz, wystarczy jak musiał zdjąć nogę z gazu podczas przyspieszania,
    żebyś jednoznacznie naruszył przepis.

    > Ale przypuśćmy, że masz rację. Nie wiesz, który to artykuł i jak wygląda
    > to w taryfikatorze?

    Nie znam na pamięć taryfikatora.
    Artykuł o zmianie pasa.