  • 21. Data: 2004-08-13 00:08:44
    Temat: Re: Kolizja drogowa(nie ma winnego)a zwrot wypłaconego odszkdowania
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > No z tych określonych w art. 435-436 kc. Bez wątpienia mogę je nazwać
    chyba
    > ogólnymi względem cytowanego przez Ciebie przepisu. No i wspomina się tam
    > "samoistnego posiadacza mechanicznego środka komunikacji poruszanego za
    > pomocą sił przyrody", a to nie ma nic wspólnego z kierującym w chwili
    > zdarzenia.

    Przecież właśnie zacytowałem art 436 KC !

    ???
    ---
    Pzdr

  • 22. Data: 2004-08-13 07:40:14
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    > No to po co piszesz bez sensu: "Ubezpiecza sie odpowiedzialnosc cywilna
    > kierujacego a nie samochod." Nie ma obowiązkowego ubezpieczenia kierowcy
    > jest pojazdu. Mącisz dla mącenia.

    ustalenie kto kierowal ma ogromne znaczenie dla wyplaty odszkodowania

    p.
    W,

  • 23. Data: 2004-08-13 16:13:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Przecież właśnie zacytowałem art 436 KC !

    Stąd też moje zdziwienie, że pytasz mnie o to, co w sumie sam napisałeś.

  • 24. Data: 2004-08-14 21:48:11
    Od: "ps" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:cfbnru$8sf$1@news2.ipartners.pl...
    > Jak jest OC, to odszkodowanie jest wypłacane z polisy danego pojazdu.
    Po
    > to jest to OC.
    >
    > A poszkodowany ma w nosie, kto straci zniżki - to już problem TU.

    Teraz juz wiem, ze warto sie uczyc... aby sie nie osmieszac.

    Kri Z