    From: motto <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kolizja drogowa
    Date: Tue, 27 Jan 2004 09:55:18 +0100

    KrzysiekPP w wiadmości <bv56ub$8n8$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Niesamowite ... niszczysz cudze mienie i jeszcze go pajacem
    > nazywasz ...
    1. Nie ja niszcze
    2. Ził mu kierunek no ok, no to trzeba kupić
    3. Ryska na zderzaku jakby ktoś papierem przejechał grubym, miałem podobną
    ryskę u siebie drobniutki papier załatwił sprawę
    4. Ślad na błotniku, ale sąsiad #2 który ma myjnie mówi że to na błotniku to
    na 100% od pół roku tam jest a co do tej ryski na zderzaku to też nie jest
    pewnien.
    5. Facet jednak popierdolony chce kasę na całą lampę, na cały zderzak na
    cały błotnik + lakierowanie i nie chce słyszeć o tym, żeby wstawił do
    warszatatu naszego kolegi a Piotrek ureguluje rachunek, no to pajac, bo
    zgarnie 500zł, kupi szkiełko za 40 zł na kierunek zderzak wypoleruje albo i
    nie, błotnik zostawi jak jest w końcu ma nie od wczoraj taki. Znaczy się
    cwaniaczek i takich to trzeba niestety załatwiać na cacy.

    Więc zanim co kolwiek napiszesz to się zastanów.
    --
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    E-mail: m...@w...pl JID: m...@j...wp.pl GG: 384683