  • Data: 2004-01-27 10:46:15
    Temat: Re: Kolizja drogowa
    Od: motto <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SQLwysyn w wiadmości <bv5etr$2hhb$3@mamut.aster.pl> napisał(a):

    > To juz wiemy. A teraz trollu mozesz odejsc.
    1. Licz się ze słowami dziecko myślisz że używasz "wiuńskiego" i do tego
    nielegalnego Outlooka to Ci wszystko wolno? Jak Ci coś nie pasi, to możesz
    mnie do KF przecież co zresztą ja być może z Tobą zrobię.
    2. Po chwili zastanowienia *PLONK* Warning
    --
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    E-mail: m...@w...pl JID: m...@j...wp.pl GG: 384683