  • 11. Data: 2004-10-16 20:11:23
    Temat: Re: Kolejka
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 16. października 2004 12:28 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Robert Tomasik:

    > Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > wchodzi
    >
    > jej tego też robić nie wolno. Możesz wezwać policję, bo to jest
    > wykroczenie - wybryk zakłócający porządek publiczny (art. 51 kw)

    I bosko i o to chodziło. Bo pewna osoba wmawia mi, że jej wolno i że z
    pełnym uśmiechem może wkroczyć sobie do kolejki i jej mogę nagwizdać. A
    tak, to skoro to jest wykroczenie to mogę ją nawet aresztować i oddać w
    ręce policji. :)

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 12. Data: 2004-10-16 20:27:03
    Od: "Piotr/inw" <p...@a...alto.WYTNIJ.com.pl>

    > Dla mnie to jest jakiś absurd, przecież nie może tak być! Czy naprawdę
    prawo
    > takie coś dopuszcza?

    Jak byłem mały to pamiętam kolejki za kawą (pierwszy czy ostatni czwartek
    miesiąca?)
    Zawsze znalazł się ktoś kto próbował się wepchnąć do kolejki.
    Z tego co pamiętam, to opszczał kolejkę z prędkością wprost proporcjonalną
    do prędkości z jaką się wpychał.
    I jeszcze musiał czapkę z chodnika podnosić...

    --
    Piotr

  • 13. Data: 2004-10-16 20:34:10
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Piotr/inw wrote:

> [...]
    > proporcjonalną do prędkości z jaką się wpychał.
    > I jeszcze musiał czapkę z chodnika podnosić...

    hoho :) ja tez pamietam :) ile to sie stalo :) aole plus byla taki ze nie
    trzeba bylo wczesnie isc spac :) stalo sie od nocy do rana hehehe :D
    :)

    --
    fi5h

  • 14. Data: 2004-10-16 20:50:32
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    > tak, to skoro to jest wykroczenie to mogę ją nawet aresztować i oddać w
    > ręce policji. :)

    mozesz wezwać policje. A nim ona przyjedzie to ta osoba juz sobie załatwi
    przy okienku co będzie chciala:-)) A jak ją będziesz powstrzymywał siłą to
    nabawisz się kłopotów :-)) Poza tym konia z rzędem temu kto będzie wzywał
    policję bo ktoś się wepchnąl do kolejki. Policja pasjami sie będzie zajmowac
    takimi rzeczami a w tym czasie ktoś Ci a) ukradnie samochód, b) okradnie dom
    c) zgwałci tesciową itd:-)) [ do wyboru ]

    Mogę to z Tobą przećwiczyc w praktyce:-) Kiedy planujesz się ustawić w
    jakiejś kolejce?:-))

    HaNkA

  • 15. Data: 2004-10-16 20:54:48
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    >Możesz wezwać policję, bo to jest
    > wykroczenie - wybryk zakłócający porządek publiczny (art. 51 kw)

    Heh. Uszami wyobrażni słysze ten dialog
    "Policja? Chciałem zgłosić, zakłocenie porządku publicznego. Jakaś kobieta
    wepchnęla się przede mnie do kolejki. Przyjedzcie szybko do warzywnego na
    il. Katowickiej"

    [trzask odkładanej sluchawki]

    HaNkA

  • 16. Data: 2004-10-16 20:55:52
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > mozesz wezwać policje. A nim ona przyjedzie to ta osoba juz sobie załatwi
    > przy okienku co będzie chciala:-))

    przecież może ją też zatrzymać

    KG

  • 17. Data: 2004-10-16 21:00:47
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

> [...]
    > wepchnęla się przede mnie do kolejki. Przyjedzcie szybko do warzywnego na

    źle zawiadamiasz,
    powinnaś powiedzieć
    na ul. Katowickiej jest taka osoba podobna do tej pokazywanej w ostatnim
    programie 997 i zachowuje sie agresywnie. Chyba grozila, ze użyje
    niebezpiecznego narzędzia etc etc :)

  • 18. Data: 2004-10-16 21:10:02
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > Obywatelskie zatrzymanie hm?:-))

    a dlaczego nie :))
    Jak ktoś ma dużo czasu ;)

    KG

  • 19. Data: 2004-10-16 21:10:16
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    > przecież może ją też zatrzymać

    Obywatelskie zatrzymanie hm?:-)) ORMO jeszcze dziala?:-)

    HaNkA

  • 20. Data: 2004-10-16 21:11:37
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "stern" <s...@p...net.pl> napisał w wiadomości

    > na ul. Katowickiej jest taka osoba podobna do tej pokazywanej w ostatnim
    > programie 997 i zachowuje sie agresywnie. Chyba grozila, ze użyje
    > niebezpiecznego narzędzia etc etc :)

    ROTFL. Wbije mu pora pod żebro :-)

    HaNkA