  • 1. Data: 2004-10-15 15:59:15
    Temat: Kolejka
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    ostatnie szaleństwo narodowe przywołało temat kolejek. Jedna moja znajoma
    usiłuje mi wmówić, że kolejka nie ma żadnego znaczenia prawnego. Czyli, że
    stoję sobie w kolejce, a ona podchodzi prosto do lady/okienka/cokolwiek i
    jeśli zdąży przede mną, to ona ma prawo być obsłużona, a ja mogę się
    pałować, bo jeśli ją odepchnę, to ja ją zaatakuję.

    Dla mnie to jest jakiś absurd, przecież nie może tak być! Czy naprawdę prawo
    takie coś dopuszcza?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2004-10-15 17:44:14
    Temat: Re: Kolejka
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Regulują to zasady współżycia społecznego. Ale tak naprawdę, to niestety jej
    odpychać Ci raczej nie wolno.

  • 3. Data: 2004-10-16 09:14:10
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 15. października 2004 19:44 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Robert Tomasik:

    > Regulują to zasady współżycia społecznego.

    czyli?

    > Ale tak naprawdę, to niestety
    > jej odpychać Ci raczej nie wolno.

    No dobrze, ale jej wolno wepchnąć się przede mnie? Ja stoję np. godzinę w
    kolejce, przychodzi moja kolej, a ona bezczelnie podchodzi z boku i wchodzi
    w moje miejsce. Mam spokojnie stać i nic nie mogę zrobić? Kurcze, a ile
    razy ja czekałem w długich kolejkach! A wystarczyło, żebym bezczelnie
    podszedł bez kolejki i już?

  • 4. Data: 2004-10-16 10:17:07
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    >Mam spokojnie stać i nic nie mogę zrobić?

    Możesz ją skląć. Najlepiej w myślach :PP

    HaNkA

  • 5. Data: 2004-10-16 10:28:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > w moje miejsce. Mam spokojnie stać i nic nie mogę zrobić? Kurcze, a ile
    > razy ja czekałem w długich kolejkach! A wystarczyło, żebym bezczelnie

    jej tego też robić nie wolno. Możesz wezwać policję, bo to jest
    wykroczenie - wybryk zakłócający porządek publiczny (art. 51 kw)

  • 6. Data: 2004-10-16 11:32:43
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 16. października 2004 12:17 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane HaNkA ReDhUnTeR:

    > Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Możesz ją skląć. Najlepiej w myślach :PP

    Na to nie licz :) Może mnie zamkną, ale jak bym krzesłem bez łeb zdzielił,
    to by już więcej w kolejkę się nie wpychała :-P

  • 7. Data: 2004-10-16 15:03:06
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > Możesz ją skląć. Najlepiej w myślach :PP

    mozna by przypisać jej wykroczenie z art.51 kw (zakłócenie wybrykiem
    porządku publicznego) i zastosowac obronę konieczną ;)

    KG

  • 8. Data: 2004-10-16 15:21:56
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    > mozna by przypisać jej wykroczenie z art.51 kw (zakłócenie wybrykiem
    > porządku publicznego) i zastosowac obronę konieczną ;)

    Heh, bardzo to naciągane:-) Kolega Tristan miał raczej nadzieję, ze
    istnieje przepis prawny mówiacy "kto wpycha się bez kolejki do kolejki
    podlaga karze grzywny":-) Poza tym gdybym się wepchnęla bez kolejki a jakiś
    frustrat mnie z tego powodu zaatakował to sądzę, że to ja mialabym prawo do
    obrony koniecznej?:-))

    HaNkA

  • 9. Data: 2004-10-16 15:38:14
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
> [...]
    > frustrat mnie z tego powodu zaatakował to sądzę, że to ja mialabym prawo do

    Gdyby tylko odepchnął/wypchnął z kolejki - nie, gdyby bił - tak :)

    KG

  • 10. Data: 2004-10-16 16:22:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:ckrect$9ci$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    jakiś
    > frustrat mnie z tego powodu zaatakował to sądzę, że to ja mialabym prawo

    Toteż z tego powodu proponowałem właśnie prawne rozwiązanie zamiast walenia
    w łeb. W tej sytuacji najwyżej w sądzie przegrasz.