  • 1. Data: 2004-10-15 13:38:52
    Temat: sprzedaż a osoba fiz.
    Od: avinis <n...@m...com>

    Witam.

    Powiedzmy, że jestem osobą fizyczną. Zrobiłem coś ciekawego co można by
    sprzedać. Niech to będzie produkt A. Czy mogę sprzedawać to będąc dalej
    osobą fizyczną? Czy muszę założyć firmę? Gdzie można znaleźć więcej
    informacji na takie tematy?

    --
    Pozdrawiam, avinis.

  • 2. Data: 2004-10-15 15:26:06
    Temat: Re: sprzedaż a osoba fiz.
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 15 Oct 2004 15:38:52 +0200, avinis naskrobał(a):

> [...]
    > sprzedać. Niech to będzie produkt A. Czy mogę sprzedawać to będąc dalej
    > osobą fizyczną? Czy muszę założyć firmę? Gdzie można znaleźć więcej

    Jeżeli robisz to w sposób zorganizowany i ciągły to tak.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-10-15 15:57:46
    Od: Radar <x...@S...pl>

    Fri, 15 Oct 2004 17:26:06 +0200, na pl.soc.prawo, Sebol napisał(a):

    > Jeżeli robisz to w sposób zorganizowany i ciągły to tak.

    Zakładając, że będę to sprzedawał poprzez własny sklep internetowy bądź
    aukcje allegro. Czy to już jest ciągłe i zorganizowane?

    --
    | ...... Pozdrawiam : Radar ....... |
    | http://msjm.glt.pl - Język migowy |