  • 1. Data: 2004-10-15 13:41:32
    Temat: Nalot - nielegalne programy :( i przesłuchanie :(
    Od: "-=Spider=-" <s...@p...fm>

    Witam
    Podobny wątek był wyżej, ale ja nie mam tak kolorowej sytucji jak kilega
    romek. Zabrali mi kompa, kilkanaście płyt z nielegalem no i to co było na
    kompie (dużo nielegalnego softu tam było). Mam presłuchanie wkrótce, i nie
    wiem co robić, znaczy co im mówić mam kilka wersji, ale nie wiek tórą
    wybrać. Nie przyznawac się do tych płyt czy jak ? Albo mówić że kupiłem, a
    skąd mam wiedzieć że nielegalne ?? Dzięki za pomoc

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-15 15:32:37
    Temat: Re: Nalot - nielegalne programy :( i przesłuchanie :(
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > wybrać. Nie przyznawac się do tych płyt czy jak ? Albo mówić że kupiłem,
    > skąd mam wiedzieć że nielegalne ?? Dzięki za pomoc

    a miales po kilka kopii kazdego programu? bo jak po jednym egzemplarzu nie
    mieli prawa zabrac
    kompa jedynie dysk twardy, chyba ze bys nie zezwolil na wykrecenie to
    calosc.

    P.

    --
    Jestes samotny? Internetowe Biuro Miłości zaprasza:
    http://tiny.pl/r48 ->oferty bez logowania, blog, milosne forum i chat z

  • 3. Data: 2004-10-15 17:19:27
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.pl>

> [...]
    > nie
    > mieli prawa zabrac
    > kompa jedynie dysk twardy, chyba ze bys nie zezwolil na wykrecenie to

    Ciekawe na jakiej podstawie prawnej nie mieli prawa zabrać całego kompa?
    Konkrety prosze...

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 4. Data: 2004-10-15 17:22:05
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.pl>

    > Podobny w?tek by? wy?ej, ale ja nie mam tak kolorowej sytucji jak kilega
    > romek. Zabrali mi kompa, kilkana?cie p?yt z nielegalem no i to co by?o na
    > kompie (du?o nielegalnego softu tam by?o). Mam pres?uchanie wkrótce, i
    > nie
    > wiem co robi?, znaczy co im mówi? mam kilka wersji, ale nie wiek tór?
    > wybra?. Nie przyznawac si? do tych p?yt czy jak ? Albo mówi? ?e kupi?em,
    > sk?d mam wiedzie? ?e nielegalne ??

    Dobre, jak myslisz, ze sie w ten sposob wymigasz to gratuluje poczucia
    humoru...

    Poza tym najpier skonfiguruj czytnik, a potem na grupy:
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

  • 5. Data: 2004-10-15 21:06:25
    Od: "jha" <a...@a...com>

    Użytkownik "-=Spider=-" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > wybrać. Nie przyznawac się do tych płyt czy jak ? Albo mówić że kupiłem, a
    > skąd mam wiedzieć że nielegalne ?? Dzięki za pomoc

    Witam.
    A na jakiej podstawie wogóle zabrali ci kompa i płyty?? Chyba nie przyszli
    tak z ulicy weszli do domu i zarządali komputera. Musieli mieć jakiś nakaz,
    jakieś poszlaki że hadlujesz lewym towarem lub coś podobnego. Jak to było
    jakaś podstawa?

  • 6. Data: 2004-10-16 09:37:20
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ciekawe na jakiej podstawie prawnej nie mieli prawa zabrać całego kompa?
    > Konkrety prosze...

    byly podane juz na grupie i to nie jden raz.

    P.

  • 7. Data: 2004-10-16 13:03:32
    Od: "-=Spider=-" <s...@p...fm>

> [...]
    > nakaz,
    > jakieś poszlaki że hadlujesz lewym towarem lub coś podobnego. Jak to było

    Za wardriving :( tylko że mój błąd że zrobiłem to raz z domu. Miejscowość
    mała i mnie dojechali. Zapoznając się z prawem, wiem że popelnili sporo
    błedów, a ja nie świadom zacząłem się dość późno doczytywać spraw, no i 7
    dni mineło, a naprzykład nie dostarczyli mi żadnego nakazu z prokuratury czy
    sądu, mieli tylko tymczasowy nakaz komendanta !!!!! nie zostawili mi żadnego
    protokołu czy tam potwierdzenia zabrania sprzętu !!!!! JAKIM PRAWEM !!! i
    jak ja się mam teraz na to powołać i komu :((((( przecież normalnie ja bym
    powiedział że oni mi to UKRADLI !!!. Z tego co wiem to oni mieli 7 dni na
    dostarczenie nakazu. Pozatym w domu bylem kilka razy szantażowany i
    zastraszany przez bardzo młodego policjanta który baaaardzo cwaniakował
    (ubranie cywilne, odznake sobie powiesił na piersi jak Segal i bujał się
    strasznie po domu :((( o mało mnei z równowagi nei wyprowadził...). Nie
    wiem, czy mam jeszcze jekieś szanse wnieść jakieś pretensje co do tego
    przeszukania ??? Bardzo prosze o rozsądne i fachowe rady. Dziękuje z góry.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-10-16 13:17:46
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@o...pl>

    > Za wardriving :( tylko że mój błąd że zrobiłem to raz z domu. Miejscowość

    Mógłbyś rozwinąć temat, co to jest??

  • 9. Data: 2004-10-16 14:13:27
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

> [...]

    prokuratury czy
    > sądu, mieli tylko tymczasowy nakaz komendanta !!!!!

    A żądałeś postanowienia o zatwierdzeniu przeszukania?

    >nie zostawili mi żadnego
    > protokołu czy tam potwierdzenia zabrania sprzętu !!!!!

    A podpisałeś protokół przeszukania?

    > Z tego co wiem to oni mieli 7 dni na
    > dostarczenie nakazu.

    O ile zażądałeś zatwierdszenia przeszukania

    >Nie wiem, czy mam jeszcze jekieś szanse wnieść jakieś pretensje co do
    tego
    > przeszukania ???

    Nie

    --
    "Nieuprzejmości wybaczaj... uprzejmie odpłacając"
    Sonn: GG 9257880

  • 10. Data: 2004-10-16 18:03:38
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > byly podane juz na grupie i to nie jden raz.

    Podaj mi art. ktory zezwala policajntowi zabrac kubek, badz ksiazke z
    polki skoro narzedziem przestepstwa jest np
    noz a wczesniej wymienione przedmioty nie maja nic wspolnego ze sprawa.
    hmm?
    Skoro jest na dysku nielegalny soft, ALE komputer nie jest uzywany do
    nagrywania plyt (rozpowszechniania nielegalnych kopii)
    to moga co najwyzej zabrac dysk. Idac twoim rozumowaniem, skoro w takim
    przypadku mogliby zabtrac caly komputer
    "ktoremu nic do tego" to mogli by tez wyrzucic wlascicieli z mieskzania i
    zapieczewtowac je a dlaczego? bo komputer
    jest W mieszkaniu, idac dalej nalezy ewakuowac caly blok, a dlaczego? bo
    mieskzaniue jest w bloku ... itd itd.
    Nie uwazasz ze to treoche bezsensu?

    P.