  • 1. Data: 2020-12-20 04:48:00
    Temat: Kogo przyjmą a kogo nie przyjmą
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Lakarka: Ale w końcu dowiedziałam się o tym. Kiedy potem zadzwoniłam do
    jednego z głównych lekarzy na Wołoskiej i po dłuższej rozmowie on znowu
    odmówił przyjęcia, to powiedziałam: "Dobrze, ja tylko chciałabym
    zaznaczyć, że pan jest doradcą prezydenta Dudy, więc gdyby były w tej
    sprawie do państwa jakieś telefony, to proszę powiedzieć, że ja
    dzwoniłam, ale wy go nie przyjęliście". On wtedy: "To czemu pani
    wcześniej nie powiedziała?" A ja: "Bo pytał mnie pan o wszystko, o EKG,
    o tomografię, ale o to, czy jest doradcą prezydenta, to akurat nie".
    Kwadrans później dostałam SMS-a, że SOR na Wołoskiej oczekuje.

    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/korona
    wirus-lekarka-z-warszawy-o-sytuacji-szpitala/rnl16vf
    ,79cfc278

    --
    animka

  • 2. Data: 2020-12-20 07:56:40
    Temat: Re: Kogo przyjmą a kogo nie przyjmą
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Pedały Czaskoskiego w warsiawce też by miały FORY ;-)

  • 3. Data: 2020-12-20 08:52:26
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-12-20 o 07:56, _Master_ pisze:
    > Pedały Czaskoskiego w warsiawce też by miały FORY ;-)

    A konfederacyjne fiuty wchodzą na rympał.

    PS
    Nie rób tu śmietnika.
    Masz od tego pl.soc.polityka

  • 4. Data: 2020-12-20 15:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Pedały Czaskoskiego w warsiawce też by miały FORY ;-)

    Jestes coraz bardziej merytoryczny, jak nie przymierzajac sciek, zebys
    miał jakies zaczepienie o temat który z pewnoscia bedzie ci sie jakos
    tam kojarzył...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 5. Data: 2020-12-20 18:07:30
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A ja gorszy od Animki? Dyskryminujesz mnie? Jesteś FASZYSTĄ?

  • 6. Data: 2020-12-20 18:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > A ja gorszy od Animki? Dyskryminujesz mnie? Jesteś FASZYSTĄ?

    Przykro mi ze czujesz sie dyskryminowany.
    To musi być strasznie silne uczucie bo mowisz o nim juz ktorys raz.
    Moze pomoc psychologa by pomogła?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 7. Data: 2020-12-21 10:25:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/koron
    awirus-lekarka-z-warszawy-o-sytuacji-szpitala/rnl16v

    A co jest na Woloskiej ?
    Bo doradca to chyba powinien ze szpitala MSWiA korzystac.

    OK, przeczytalem, szpital MSWiA ... co sie dziwic, ze czlonek wladzy
    miejsce tam znalazl.

    Pytanie tylko - ograniczaja przyjecia i trzymaja wolne łozka dla
    "najwazniejszych osob w panstwie" ?
    Nie jest to takie glupie ... nie od dzis wiadomo, ze wszystkie
    zwierzeta sa rowne, ale swinie sa rowniejsze :-)

    Bo ... nie przyjmuja ludzi na dializy ... jesli w szpitalu grasuje
    wirus, to moze i dobrze, ze nie przyjmuja.
    Ale sprzet maja - to moga przyjac pacjentow z wirusem i niewydolnoscia
    nerek.
    Na Narodowym takiego nie obsluza ...

    J.

  • 8. Data: 2020-12-21 13:54:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jak tylko podążam za MODĄ.

    A Ty miarkuj co piszesz ;-)

  • 9. Data: 2020-12-21 15:18:53
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-21 o 10:25, J.F. pisze:
> [...]
    > wirus, to moze i dobrze, ze nie przyjmuja.
    > Ale sprzet maja - to moga przyjac pacjentow z wirusem i niewydolnoscia

    Otóż to :-)

    --
    animka

  • 10. Data: 2020-12-21 16:35:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    wirus-lekarka-z-warszawy-o-sytuacji-szpitala/rnl16vf
    ,79cfc278

    >Otóż to :-)

    Ale to przeciez od poczatku wiadomo, ze na Narodowym jest iles tam
    lozek, troche respiratorow, i niewiele wiecej.
    I niektorym pacjentom to wystarcza - i tu moze odciazyc inne szpitale.

    Pacjenci ciezej chorzy sie tam niestety nie nadaja.

    A dementi juz bylo, ze Narodowy od szpitala na Solcu przejal 7
    pacjentow.

    Tak swoja droga:
    -stadion dobrze ocieplony, czy ogrzewanie w zimie kosztuje krocie ?
    -a jakies toalety tam sa, czy trzeba 50m isc ?

    J.