    From: "wm" <i...@w...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kodeks rodzinny - pilne!
    Date: Wed, 16 Jan 2002 10:01:35 +0100

    > art. 95 ust. 3?

    Wielkie dzieki Gwidon :) Zastanawialam sie jeszcze nad 109. No po prostu
    pojecia nie mam co z tym fantem zrobic.

    > Prawa czy obowiązki? Odnośnie praw, potrzebny byłby dłuższy wykład z
    > postępowania cywilnego (nieprocesowego).

    Ha! oto jest pytanie! Chodzi mi o to, ze nawet jesli te "widzenia" mialyby
    sie odbywac, to chce postawic warunki. Babcia (moja matka) bardzo soczyscie
    ubliza mojemu mezowi przy kazdej okazji. Boje sie, ze bedzie probowala
    zdeprecjonowac nas w oczach dzieci. jest delikatnie mowiac - bardzo dobrze
    sytuowana i z pewnoscia bedzie podejmowala proby "przekupstwa" (robila to
    juz wczesniej). Byla bardzo oschla i niemila (tez delikatnie mowiac) dla
    moich synow. Tak naprawde chodzi tylko o moja corke - ukochana wnusie.

    Chcialabym wystapic o dokladne badania w osrodku diagnostycznym, bo obawiam
    sie, ze wizyty u babci zrobia dzieciom wiecej szkody niz korzysci. jesli z
    badan wyjdzie, ze jest to bezpieczne dla dzieci - nie bede sawiac oporu.
    Jesli bedzie cien podejrzenia - bede apelowac. I teraz:

    ile moze byc spraw? czy sad moze podjac decyzje od reki?
    jak wyglada apelacja w takich sprawach (bo spodziewam sie wyroku na nasza
    niekorzysc)?
    jak przedstawia sie dowody w sprawie (niezbyt mily list od babci z
    pogrozkami pod moim adresem i raport policji z interwencji w sprawie
    zutrudniania zamieszkania - nie chciala nas wpuscici do domu, zawiadomienie
    o wszczetym przez nia postepowaniu adminkistracyjnym o wymeldowane nas wraz
    z dziecmi z pobytu stalego, etc.)
    czy mozna miec swiadkow? czy warto na pierwszej sprawie ich miec? jesli nie,
    to czy w razie koniecznosci moge wnioskowac o ich powolanie?

    To by bylo na tyle.

    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc

    R.