  • 1. Data: 2003-05-08 17:04:31
    Temat: Kodeks pracy - czas pracy
    Od: b...@h...WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)

    art. 129(4) Jezeli jest to uzasadnione rodzajem pracy lub jej
    organizacj?, moga byc stosowane rozk?ady czasu pracy, w których jest
    dopuszczalne przedluzenie wymiaru czasu pracy do 12 godzin na dobe

    Czy w wypadku pracownika na powiedzmy 3/4 etatu również można stosować
    12 godzin pracy przy późniejszym rozliczeniu czasu pracy czy też wtedy
    jest 12 x 3/4 godzin ?

    Adres antyspamowy - przed odpowiedzia skasuj slowo "WYTNIJTO"

    Czlowiek jest tyle wart, ile sa warte sprawy, którymi sie zajmuje.
    /Marek Aureliusz/

    www.ekonomia.ho.pl

  • 2. Data: 2003-05-08 20:10:44
    Temat: Re: Kodeks pracy - czas pracy
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Pawel Baranowski" <b...@h...WYTNIJTO.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns9375C2453F009pbaranowskipocztaone@213.180.12
    8.20...
> [...]
    >
    > Czy w wypadku pracownika na powiedzmy 3/4 etatu również można stosować
    > 12 godzin pracy przy późniejszym rozliczeniu czasu pracy czy też wtedy

    tak, mozna
    ale wtedy taki pracownik ma wiecej nadgodzin (platnych stosownie wiecej
    50 lub 100%)

  • 3. Data: 2003-05-08 21:55:17
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał w

    | tak, mozna
    | ale wtedy taki pracownik ma wiecej nadgodzin (platnych stosownie wiecej
    | 50 lub 100%)

    Wydaje mi się, że o nadgodzinach nie może być mowy, skoro ma być późniejsze
    rozliczenie czasu pracy.
    Oczywiście dobowa norma czasu pracy może być przedłużona do 12 godzin
    niezależnie od wymiaru czasu pracy, z koniecznością rozliczenia godzin pracy
    zgodnie z 40 godzinną tygodniową normą w przyjętym okresie rozliczeniowym. W
    praktyce może wyglądać to np. tak:
    -3/4 wymiaru czyli 6 godzin dziennie,
    -praca jednego dnia 12 godzin, następny dzień wolny.

    Andrzej K.

  • 4. Data: 2003-05-09 06:52:58
    Od: b...@h...WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)

    "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl> napisal
    <b9ejoo$on5$1@inews.gazeta.pl>:

    >Uzytkownik "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisal w

    >Wydaje mi sie, ze o nadgodzinach nie moze byc mowy, skoro ma byc
    >póLniejsze rozliczenie czasu pracy.
    >Oczywiście dobowa norma czasu pracy moze byc przedluzona do 12
    >godzin niezaleznie od wymiaru czasu pracy, z koniecznością
    >rozliczenia godzin pracy zgodnie z 40 godzinną tygodniową normą w
    >przyjetym okresie rozliczeniowym. W praktyce moze wyglądac to np.
    >tak: -3/4 wymiaru czyli 6 godzin dziennie,
    >-praca jednego dnia 12 godzin, nastepny dzien wolny.

    Dzięki za odpowiedź. Mam nadzieję, że masz rację - właśnie coś takiego
    planuję uczynić :)