  • 1. Data: 2019-09-04 17:41:45
    Temat: Kobieta kierująca gangiem kiboli Cracovii wystąpiła o list żelazny
    Od: u2 <u...@o...pl>

    http://telewizjarepublika.pl/kobieta-kierujaca-gangi
    em-kiboli-cracovii-wystapila-o-list-zelazny,84561.ht
    ml

    16:59 4 września 2019

    Magdalena Kralka jest podejrzana o kierowanie gangiem kiboli Cracovii
    oraz handel narkotykami na masową skalę. Chodzi o sprowadzenie do Polski
    5,5 tony marihuany, o wartości 88 milionów złotych i 120 kilogramów
    kokainy o wartości 4,3 milionów euro.

    Za kobietą został wydany Europejski Nakaz Aresztowania. Jest też
    poszukiwana przez Interpol. Wczoraj wystąpiła do sądu o wydanie listu
    żelaznego. Wniosek w jej imieniu złożył mecenas Maciej Burda. Dzięki tej
    procedurze kobieta mogłaby odpowiadać przed sądem z wolnej stopy do
    czasu zakończenia postępowania w jej sprawie.

    Kralka wyjechała z kraju i uniknęła aresztu. Jak poinformował TVN24, od
    miesięcy śledczy są bezradni w poszukiwaniach kobiety. Kralka kilka razy
    zmieniała kraje, w których przebywała. Dziś przebywa w państwie, gdzie
    polskie służby są praktycznie bezradne z uwagi na względy prawne.
    Dodatkowo kobieta wyjątkowo dba o bezpieczeństwo. Z Polską kontaktuje
    się metodami praktycznie wykluczającymi jej namierzenie" - podał portal.

    Jak podała małopolska policja, kobieta jest poszukiwana na podstawie
    zarzutów z art. 258 Kodeksu karnego, czyli zakładanie lub kierowanie
    grupą przestępczą albo związkiem określonym w art. 258 Kodeksu karnego
    ust.1, mającym na celu popełnianie przestępstw.

    ,,Informujemy, że za ukrywanie poszukiwanej lub pomaganie jej w ucieczce
    grozi kara pozbawienia wolności do lat 5 (art. 239 Kodeksu karnego)" -
    podała Policja.

    Według Onetu Kralka jest obecną partnerką jednego z zatrzymanych pod
    koniec 2017 roku liderów gangu kiboli Cracovii. Kobieta od dwóch lat ma
    stać na czele grupy pseudokibiców krakowskiego klubu - Jeden z ludzi,
    który zna tych braci i był w domu u Magdy, opowiadał mi, że tam
    pieniądze stały na paletach. Oni już nie wiedzieli, co z tymi pieniędzmi
    zrobić - mówił dziennikarz TVN24.

    Źródło: Interia, TVN24, Media

    --
    I love love

  • 2. Data: 2019-09-04 18:22:49
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-09-04 o 17:41, u2 pisze:

    Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-09-04 19:44:11
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu Wed, 4 Sep 2019 18:22:49 +0200 RadoslawFpisze:
    > Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    > prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    > czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

    Wal sie fredzie!

  • 4. Data: 2019-09-05 01:40:56
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-09-04 o 19:44, u2 pisze:

    > Wal sie fredzie!

    W dalszym ciągu jesteś tym palantem od niechcianej prasówki i

  • 5. Data: 2019-09-05 11:06:25
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    Nie zacytowałeś najśmieszniejszego. Pięknie powiedziane.

    "Magdalena Kralka nie może liczyć na uczciwe i rychłe rozpoznanie jej
    sprawy, a tymczasowe aresztowanie będzie wykorzystywane dla wywarcia
    presji zmierzającej do potwierdzenia stawianych jej zarzutów. (...)
    Podejrzana nie chciałaby zginąć od kuli w plecy wystrzelonej przy
    przypadkowym przeładowywaniu broni przez funkcjonariusza służby
    więziennej czy policjanta, jak również nie chciałaby, by przytrafiło jej
    się samobójstwo" - napisał Maciej Burda.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2019-09-05 11:24:54
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.09.2019 o 11:06, Miroo pisze:
> [...]
    > więziennej czy policjanta, jak również nie chciałaby, by przytrafiło jej
    > się samobójstwo" - napisał Maciej Burda.

    no wiesz, równie dobrze może zginąć z ręki swoich kompanów, nawet jak
    dostanie najżelaźniejszy z listów:)

    --
    I love love