  • Data: 2005-12-29 18:59:51
    Temat: Re: Kobietą jestem - pomóżcie ;).
    Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dp10fu$42j$1@inews.gazeta.pl...
    > Czay tobie przypadkiem nie wydaje się, że pomyliłaś grupy?
    > to nie jest grupa
    pl.soc.jaturzadzęwięcgówniarzeszybkoodpowiadajcieina
    temat

    Myślałam, że prawnicy lub chociaż studenci prawa, znają się na przepisach
    prawnych. Zresztą tu mnie skierowała grupa inżynierska. Wiem już, że
    gazomierz posiada części o określonym terminie przydatności do użytku.
    Chodzi mi więc o informację na temat przepisów prawnych związanych z ta
    kwestią i prawnych skutków, jakie rodzą dla klientów gazowni.
    Baśka.