  • 1. Data: 2005-12-28 18:23:09
    Temat: Kobietą jestem - pomóżcie ;).
    Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl>

    Czy ktoś z Państwa może mi wyjaśnić, jakie przepisy regulują reklamację
    rachunków z gazowni, wystawionych na podstawie zdelegalizowanego gazomierza
    domowego.
    pozdrawiam z nadzieją

  • 2. Data: 2005-12-28 18:36:37
    Temat: Re: Kobietą jestem - pomóżcie ;).
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Anna Kwiecińska [###l...@w...pl.###] napisał:

    Co to znaczy zdelegalizowanego? Nielegalnie go wyprodukowano, czy
    stwierdzono jakieś kombinacje, czy wreszcie się zespół.

  • 3. Data: 2005-12-28 20:44:28
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    > Anna Kwiecińska [###l...@w...pl.###] napisał:
    >
    > Co to znaczy zdelegalizowanego? Nielegalnie go wyprodukowano, czy
    > stwierdzono jakieś kombinacje, czy wreszcie się zespół.

    zepsuł - tak na początek.

    Myślę, że chodzi o gazomierz bez ważnej legalizacji, każde urządzenie
    pomiarowe ma legalizację na jakiś okres, a nie bezterminową. Inna sprawa, że
    nie mam pomysłu jak korzystając z tego faktu wyciągnąć z gazowni pieniądze
    :)

  • 4. Data: 2005-12-28 21:39:46
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Marcin Wasilewski wrote:
> [...]
    > pomiarowe ma legalizację na jakiś okres, a nie bezterminową. Inna
    > sprawa, że nie mam pomysłu jak korzystając z tego faktu wyciągnąć z

    Myślę, że Robert po to pytał o konkrety autorkę wątku, żeby móc jej
    odpowiedzieć w odniesieniu do jej konkretnej sytuacji :-)
    A literówki zdarzają się każdemu, nawet grupowym autorytetom, jak widać
    powyżej :-)
    Pozdrawiam,

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 5. Data: 2005-12-29 06:58:35
    Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl>

    > Anna Kwiecińska [###l...@w...pl.###] napisał:
    >
    > Co to znaczy zdelegalizowanego?

    To znaczy takiego, który jest po okresie legalizacji. Szkoda, że nic nie
    wiesz na ten temat.

  • 6. Data: 2005-12-29 07:02:51
    Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> napisał w
    wiadomości news:doute5$1bb$1@news.onet.pl...
    wiadomości

    > Myślę, że chodzi o gazomierz bez ważnej legalizacji, każde urządzenie
    > pomiarowe ma legalizację na jakiś okres, a nie bezterminową.

    Dobrze myślisz.

    > nie mam pomysłu jak korzystając z tego faktu wyciągnąć z gazowni pieniądze

    Uzyskać zwrot nadpłaty za zawyżone wskazania licznika. Użytkownik ma prawo
    kwestionować faktury wystawione na podstawie wskazań zdelegalizowanego
    gazomierza. Chodzi mi o dotarcie do obowiązujących przepisów.

  • 7. Data: 2005-12-29 07:05:27
    Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Myślę, że Robert po to pytał o konkrety autorkę wątku, żeby móc jej
    > odpowiedzieć w odniesieniu do jej konkretnej sytuacji :-)

    Konkretem jest stan delegalizacji gazomierza. Konkret odpowiedzi polegałby
    na wskazaniu stosownych przepisów.

    ,

  • 8. Data: 2005-12-29 07:49:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Anna Kwiecińska napisał(a):

    > Uzyskać zwrot nadpłaty za zawyżone wskazania licznika. Użytkownik ma prawo
    > kwestionować faktury wystawione na podstawie wskazań zdelegalizowanego
    > gazomierza. Chodzi mi o dotarcie do obowiązujących przepisów.

    Jestem ciekaw jak udowodnisz że wskazania licznika były zawyżone. Nawet
    nielegalizowany gazomierz mógł wskazywać dobrze.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 9. Data: 2005-12-29 07:58:23
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Anna Kwiecińska napisał(a):
    > To znaczy takiego, który jest po okresie legalizacji. Szkoda, że nic nie
    > wiesz na ten temat.

    szukaj na stronie Urzędu Regulacji Energetyki
    może tam nie będziesz musiała nic pisać do innych, bo nie najlepiej Ci
    to wychodzi
    KG

  • 10. Data: 2005-12-29 08:12:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam napisał(a):

    > może tam nie będziesz musiała nic pisać do innych, bo nie najlepiej Ci
    > to wychodzi
    > KG

    Widze, zmiany w twych wypowiedziach. Stajesz się złośliwy ;)