    From: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kobietą jestem - pomóżcie ;).
    Date: Thu, 29 Dec 2005 19:40:40 +0100

    Użytkownik "Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dp0ok6$9jf$1@h1.uw.edu.pl...
    Johnson wrote:

    > Jestem ciekaw jak udowodnisz że wskazania licznika były zawyżone. Nawet
    > nielegalizowany gazomierz mógł wskazywać dobrze.

    Wydaje się, że ciężar dowodu powinien spocząć na Gazowni, która
    prawdopodobie jest właścicielem licznika (a może nie jest?) .
    Jeśli z przepisów wynika, że miernik powinien być legalizowany, to
    sprzedawca wystawiając fakturę na podstawie wskazań przyrządu
    niezalegalizowanego narusza je. Wskazania gazomierza bez legalizacji nie
    mogą być podstawą do wystawienia faktury.

    Dziękuję Panie Piotrze. Sęk w tym, że nie wiem, jakie to przepisy i gdzie
    ich szukać.

    Fonon