  • 21. Data: 2010-03-04 21:30:02
    Temat: Re: Kilka i piw i prowadzenie roweru...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Ciekawe tylko po co tak mają kłamać.

    1. bo są wgrupie i czuja sie bezkarni, tym bardziej, ze maja za soba
    caly aparat sedziowski.
    Sam bys szalał jakbyś miał imunnitet i wiedzial, ze wszyscy ci moga
    naskoczyc.. vide kurski

    Zero zysku dla nich, a ryzyko w
    > razie wpadki ogromne.

    ryzyko minimalne. musieliby miec pecha, zeby ktos nagral sam moment
    zatrzymania, swiadkami, ktorzy cos widzieli mozna sobie tylek podetrzec,
    nawet jak sedzia uzna, ze rowerzysta niewinny, to policjantow nikt nie
    ruszy.

  • 22. Data: 2010-03-04 21:37:16
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > tylko wg niego.
    > policjanci zeznaja, ze jechal i dlatego go zatrzymali i moze im nagwizdac.
    > jest udupiony. kazdy sąd to przyklepie.

    I jeszcze widzieli, ze zabil po drodze pare osob.

    MJ

  • 23. Data: 2010-03-04 21:48:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michal Jankowski wrote:

    > I jeszcze widzieli, ze zabil po drodze pare osob.

    musieliby podrzucic pare trupow,
    ale bez problemu mozna dorzucic probe pobicia policjantow, zniewazenie,
    stawianie oporu itp itd.

    35,Bolesne_spotkanie_norweskich_artystow_z_polska_po
    licja.html

  • 24. Data: 2010-03-04 21:48:52
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 04 Mar 2010 21:47:34 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Ciekawe tylko po co tak mają kłamać.

    Z tego samego powodu z którego w ogóle zaczepiają taką osobę?
    Bo zazwyczaj to zakompleksione chłopki? Są bezkarni, mają władzę. Mogą się
    odgryźć za swoje niskie zarobki. Motywy są różne. Potwierdzone przypadki
    takich zachowań też znam. Kiedyś sam dostałem mandat za jazdę samochodem
    bez pasów, a pasy zapięte miałem. Byłem pasażerem, było nas 3 a aucie,
    17-19 lat wtedy. Wyjeżdżaliśmy po koncercie, panowie już wcześniej
    monitorowali teren, więc przestrzegaliśmy każdego znaku po drodze. Mimo to
    zatrzymali nas, Pan Władza podszedł i zaczął tekstem "teraz to panowie już
    nie musicie zapinać pasów". To jest taki typ. Oczywiście nie wszyscy, ale
    bardzo duży procent.

    --
    marcin

  • 25. Data: 2010-03-04 21:57:24
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-04 22:48, zly pisze:

    > Z tego samego powodu z którego w ogóle zaczepiają taką osobę?

    No więc pytanie, czy w ogóle zaczepiają. No i może po prostu rutynowa
    kontrola? Kontrolują, sprawdzają i już. Może próba reakcji na
    agresywnego pijanego. Nie widzę powodu, dla którego by mieli kłamać i
    ryzykować wpadkę.

    > Bo zazwyczaj to zakompleksione chłopki?

    Kto? Jakie chłopaki? Myślałem, że to pytanie ogólne. Gdzieś przegapiłem
    jakieś sprecyzowanie?

    > Są bezkarni, mają władzę. Mogą się
    > odgryźć za swoje niskie zarobki. Motywy są różne. Potwierdzone przypadki
    > takich zachowań też znam. Kiedyś sam dostałem mandat za jazdę samochodem
    > bez pasów, a pasy zapięte miałem.

    Poważnie? A ja wręcz przeciwnie, kilka razy dostałem zaniżony mandat. No
    ale może to kwestia regionu? W Twoim agresywnie jest w ogólności, a styl
    jazdy kierowców jest Inny Niż Wszędzie. Więc może i styl pracy policji
    jest specyficzny?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 26. Data: 2010-03-04 22:26:46
    Od: r...@p...onet.pl

    > tylko wg niego.
    > policjanci zeznaja, ze jechal i dlatego go zatrzymali i moze im nagwizdac.
    > jest udupiony. kazdy sąd to przyklepie.

    Czyli lepiej mimo wszystko jechać na rowerze, jak patrol jest pieszy to nie
    dogonią.

  • 27. Data: 2010-03-04 23:03:08
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 04 Mar 2010 22:57:24 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > No więc pytanie, czy w ogóle zaczepiają.

    Tak

    > No i może po prostu rutynowa
    > kontrola? Kontrolują, sprawdzają i już.

    Tak też się zdarza. Raz byłem nawet pozytywnie zaskoczony jak sprawdzali
    imei telefonów (chociaż nie wiem czy to troche nie za nadgorliwe)

    > Może próba reakcji na
    > agresywnego pijanego.

    Nie o takich sytuacjach piszę. Zresztą tych agresywnych raczej nie ruszają
    :) Przynajmniej nie bez wsparcia

    > Nie widzę powodu, dla którego by mieli kłamać i
    > ryzykować wpadkę.

    Znaczy porządny człowiek z ciebie :) I obyś nie musiał się przekonywać

    > Kto? Jakie chłopaki? Myślałem, że to pytanie ogólne. Gdzieś przegapiłem
    > jakieś sprecyzowanie?

    Patrole. O dziwo, nawet na drodze, w 90% przypadków nie jestem zatrzymywany
    przez drogówkę, tylko przez zwykłe patrole prewencji.

    > Poważnie? A ja wręcz przeciwnie, kilka razy dostałem zaniżony mandat.

    Mi też się zdarzyło. Aczkolwiek równie dobrze mogło się skończyć na
    pouczeniu, bo mandat nie zagrażał bezpieczeństwu ruchu. Nie zmienia to
    faktu, że mój przypadek i chyba ze dwa z prowadzeniem roweru właśnie znam.

    > ale może to kwestia regionu? W Twoim agresywnie jest w ogólności, a styl
    > jazdy kierowców jest Inny Niż Wszędzie. Więc może i styl pracy policji
    > jest specyficzny?

    Nie wydaje mi się. Aczkolwiek na pewno w małych miasteczkach, gdzie wszyscy
    się znają pewnie jest inaczej. Gorzej kiedy ci z tych małych miasteczek
    przyjeżdżają pracować w dużym mieście i mają kompleksy.
    --
    marcin

  • 28. Data: 2010-03-04 23:04:16
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 04 Mar 2010 23:26:46 +0100, r...@p...onet.pl napisał(a):

    > Czyli lepiej mimo wszystko jechać na rowerze, jak patrol jest pieszy to nie
    > dogonią.

    Niby tak :) Tylko jest szansa, że zaczną strzelać. A w cienką oponę mogą
    nie trafić...
    --
    marcin

  • 29. Data: 2010-03-05 01:08:01
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "zly" <b...@N...fm> wrote in message

    > Niby tak :) Tylko jest szansa, że zaczną strzelać. A w cienką oponę mogą
    > nie trafić...

    I w uzasadnieniu oddania strzalow napisza, ze rowezystach chcial ich
    staranowac co bylo zagrozeniem zycia:)
    Policja w Polsce to dno!

  • 30. Data: 2010-03-05 01:37:14
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Ciekawe tylko po co tak mają kłamać. Zero zysku dla nich, a ryzyko w
    > razie wpadki ogromne.

    WYKRYCIE PRZESTĘPSTWA.

    6008