  • 31. Data: 2010-03-05 09:09:34
    Temat: Re: Kilka i piw i prowadzenie roweru...
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-05 00:03, zly pisze:
    > Nie wydaje mi się. Aczkolwiek na pewno w małych miasteczkach, gdzie wszyscy
    > się znają pewnie jest inaczej.

    No Aglomeracji bym tak nie określił :D

    > Gorzej kiedy ci z tych małych miasteczek
    > przyjeżdżają pracować w dużym mieście i mają kompleksy.

    No właśnie. I to oni głównie jadą do DC :D A to potwierdza moją teorię.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 32. Data: 2010-03-05 15:01:31
    Od: r...@p...onet.pl

    > "zly" <b...@N...fm> wrote in message

    > I w uzasadnieniu oddania strzalow napisza, ze rowezystach chcial ich
    > staranowac  co bylo zagrozeniem zycia:)
    > Policja w Polsce to dno!

    A więc na rower koniecznie kamizelkę.
    Nie odblaskową, ale kuloodporną ;-))

  • 33. Data: 2010-03-05 15:37:31
    Od: r...@p...onet.pl

    > a od kiedy to pieszy nie ma prawa być pijany?:O)
    > kierującu to rozumiem, widzę tu zupełne pomieszanie z poplątaniem:O)
    > może jeszcze zabierajmy prawo jazdy na cięzarówkę pijanym pieszym:O)

    Nie zrozumiałeś.
    Pieszy ma prawo być pijany i dlatego sobie policja statystyk nie poprawi na
    nim.
    Pytanie tylko, co robią jak pieszy nie godzi się na dmuchanie (o ile wpadli by
    na pomysl by sprawdzic stan trzezwosci pieszego)

  • 34. Data: 2010-03-05 16:54:49
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 05 Mar 2010 16:37:31 +0100, r...@p...onet.pl napisał(a):

    > Pytanie tylko, co robią jak pieszy nie godzi się na dmuchanie (o ile wpadli by
    > na pomysl by sprawdzic stan trzezwosci pieszego)

    Jeżeli prowadził rower, to nie ma szans udowodnić, że go prowadził, a nie
    na nim jechał (chyba, że rower okaże się niesprawny)
    --
    marcin

  • 35. Data: 2010-03-05 16:58:33
    Od: r...@p...onet.pl

    > Jeżeli prowadził rower, to nie ma szans udowodnić, że go prowadził, a nie
    > na nim jechał (chyba, że rower okaże się niesprawny)

    Ale prawo chyba tak działa, że to oskarżyciel musi udowodnić winę, a nie
    oskarżony niewinność...

  • 36. Data: 2010-03-05 16:59:03
    Od: r...@p...onet.pl

    > wpadli by

    > Ale prawo chyba tak działa, że to oskarżyciel musi udowodnić winę, a nie
    > oskarżony niewinność...

    Jest cos takiego jak domniemanie niewinności

  • 37. Data: 2010-03-05 17:02:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Papa5merf wrote:

    > a od kiedy to pieszy nie ma prawa być pijany?:O)
    > kierującu to rozumiem, widzę tu zupełne pomieszanie z poplątaniem:O)
    > może jeszcze zabierajmy prawo jazdy na cięzarówkę pijanym pieszym:O)

    pieszy moze,
    przy czym policja nie ma zakazu przerabiania pieszego na zmotoryzowanego.
    jakbys poczytal watek, to bys wiedzial o co biega

  • 38. Data: 2010-03-05 17:03:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    r...@p...onet.pl wrote:

    > wpadli by
    >
    > Ale prawo chyba tak działa, że to oskarżyciel musi udowodnić winę, a nie
    > oskarżony niewinność...

    udowonil, pieszy jechał. !!!
    ma zeznania policjatnow "na tę okoliczność".

  • 39. Data: 2010-03-05 17:05:12
    Od: r...@p...onet.pl

    > udowonil, pieszy jechał. !!!
    > ma zeznania policjatnow "na tę okoliczność".

    Więc czemu zeznania policjantów nie wystarczają zeby ukarać kierowcę za
    nadmierną prędkość, tylko potrzebny jest aż fotoradar i do tego z ważną
    homologacją?

    Nie wiem jak dla sądu, ale dla mnie zeznania dwoch zaprzyjaznionych ze sobą
    panów nie są żadnym dowodem, lepszym dowodem mógłby być film duzej
    rozdzielczości, na którym widać jak ten rowerzysta faktycznie jedzie.

  • 40. Data: 2010-03-05 17:27:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    r...@p...onet.pl wrote:
    > Więc czemu zeznania policjantów nie wystarczają zeby ukarać kierowcę za
    > nadmierną prędkość, tylko potrzebny jest aż fotoradar i do tego z ważną
    > homologacją?

    bo "ile jechal" to zupelnie inna kategoria niz "czy jechal".
    Natomiast za niezapiete pasy, jak to juz tu bylo, mzoesz zarobic mandat
    niezaleznie od tego czy pasy masz zapiete, czy nie.

    > Nie wiem jak dla sądu, ale dla mnie zeznania dwoch zaprzyjaznionych ze sobą
    > panów nie są żadnym dowodem, lepszym dowodem mógłby być film duzej
    > rozdzielczości, na którym widać jak ten rowerzysta faktycznie jedzie.

    niestety sad ma odmienny poglad.