    From: zly <b...@N...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kilka i piw i prowadzenie roweru...
    Date: Thu, 4 Mar 2010 22:48:52 +0100

    Dnia Thu, 04 Mar 2010 21:47:34 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Ciekawe tylko po co tak mają kłamać.

    Z tego samego powodu z którego w ogóle zaczepiają taką osobę?
    Bo zazwyczaj to zakompleksione chłopki? Są bezkarni, mają władzę. Mogą się
    odgryźć za swoje niskie zarobki. Motywy są różne. Potwierdzone przypadki
    takich zachowań też znam. Kiedyś sam dostałem mandat za jazdę samochodem
    bez pasów, a pasy zapięte miałem. Byłem pasażerem, było nas 3 a aucie,
    17-19 lat wtedy. Wyjeżdżaliśmy po koncercie, panowie już wcześniej
    monitorowali teren, więc przestrzegaliśmy każdego znaku po drodze. Mimo to
    zatrzymali nas, Pan Władza podszedł i zaczął tekstem "teraz to panowie już
    nie musicie zapinać pasów". To jest taki typ. Oczywiście nie wszyscy, ale
    bardzo duży procent.

    --
    marcin