  • 61. Data: 2010-03-06 22:24:51
    Temat: Re: Kilka i piw i prowadzenie roweru...
    Od: r...@p...onet.pl

    > jak juz kogos zatrzymuja, to robi sie wydruk, a tam ciezko zawyzyc.

    Fakt, ale można z punktu widzenia policjantów, tuż przed zatrzymaniem kogoś,
    np rozpylić nieco spirytu do wejscia alkotestu, a potem delikwentowi
    rozpakować nowy jednorazowy ustnik i niech dmucha...

    Ciekaw jestem jak bezczelni i złośliwi mogą być niebiescy, skoro w każdej
    możliwej sytuacji sąd im uwierzy, a nie kontrolowanemu.

  • 62. Data: 2010-03-06 23:51:51
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 06 Mar 2010 23:24:51 +0100, r...@p...onet.pl napisał(a):

    > Fakt, ale można z punktu widzenia policjantów, tuż przed zatrzymaniem kogoś,
    > np rozpylić nieco spirytu do wejscia alkotestu, a potem delikwentowi
    > rozpakować nowy jednorazowy ustnik i niech dmucha...

    Zdaję się, że jeżeli wynik jest pozytywny, to potwierdzają go jeszcze
    badaniem krwi.

    > Ciekaw jestem jak bezczelni i złośliwi mogą być niebiescy, skoro w każdej
    > możliwej sytuacji sąd im uwierzy, a nie kontrolowanemu.

    Oj mogą.
    --
    marcin

  • 63. Data: 2010-03-07 09:41:23
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    r...@p...onet.pl napisal:
> [...]
    > jedynie na podstawie tego ile promili podadzą policjanci?
    > Może potem któryś z nich przepłukać gardło czystą ojczystą i sam dmuchnąc, a

    Sa prostsze metody. Dlatego przy pomiarze alkomatem trzeba bardzo czujnie
    patrzec, czy ustnik jest wyciagany z nieuszkodzonego opakowania. Przetarcie
    palcem zmoczonym w spirytusie ustnika zalatwi cie na 3 promile bez trudu.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 64. Data: 2010-03-07 18:47:53
    Od: "Papa5merf" <5...@o...eu>

    Órzytkownik "witek" napisał:
    > no to jak mu wlepilo mandat, to i tak nie ma o czym juz rozmawiac.
    > przyjal, podpisal, sprawa zamknieta.

    wlepiono mu mandat i podpisał bo mu grożono naruszeniem nienaruszalności
    cielesnej:O)
    a zresztą był wtedy pijany i nie był do końca świadomy co podpisuje:O)

    > jak sie uzbiera 10, ktorzy tak twierdza, to sedzia bedzie mial dylemat,
    > jak sie uzbiera jeden, to sedzia nie bedzie mial problemu co zrobic.

    więc jest to wyłacznie kwestia ilościowa za i przeciw?:O)

  • 65. Data: 2010-03-07 19:37:25
    Od: r...@p...onet.pl

    > wlepiono mu mandat i podpisał bo mu grożono naruszeniem nienaruszalności
    > cielesnej:O)

    To prawda? policja faktycznie zmusza do podpisywania mandatów
    grożąc/naruszając nietykalność cielesną?

    Nie dziwne że ludzie się zaczynają bronić nożami...

  • 66. Data: 2010-03-07 20:09:27
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > No właśnie. I to oni głównie jadą do DC :D A to potwierdza moją teorię.

    Bzdura jakas. Mieszkam w DC i o moich doswiadczeniach z policjantami
    moge sie wypowiadac w samych superlatywach :)

    Po prostu, na roznego czlowieka mozna trafic, i nie ma znaczenia gdzie i
    kiedy. W kazdym stadzie znajduja sie idioci, a najgorsze co mozemy robic
    to generalizowac.

    Jacek Kustra

  • 67. Data: 2010-03-08 09:39:51
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    > Ciekawe tylko po co tak mają kłamać. Zero zysku dla nich, a ryzyko w
    > razie wpadki ogromne.

    Dla policjantow to juz koniec dnia pracy w terenie, powrot na komisariat
    i wypisywanie papierkow.