  • 11. Data: 2010-03-04 15:14:52
    Temat: Re: Kilka i piw i prowadzenie roweru...
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 4 Mar 2010 13:29:49 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Od takiego "przyznania się" do przyznania się jeszcze troszkę zostaje
    > czasu.

    Co nie zmienia faktu, że jest słowo dwóch policjantów, przeciwko
    'frajerowi' na promilach :/
    --
    marcin

  • 12. Data: 2010-03-04 15:24:23
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Budzik pisze:
> [...]

    coś w temacie:
    http://www.youtube.com/watch?v=qXPyh6zuxqg

    --
    krzysiek82

  • 13. Data: 2010-03-04 16:25:20
    Od: r...@p...onet.pl

    > Witam,
    > Nie wiem czy było, ale mam takie hipotetyczne pytanie: pojechałem
    > rowerem do pubu, wypijam kilka piw i wracam do domu prowadząc rower koło
    > siebie. Co w przypadku zatrzymania i kontroli przez policję?

    Zastanawiam się, czy w takim przypadku nie można było by poprostu odmówić
    badania na alkomacie.

    pchając rower jesteśmy pieszym, a pieszy nie musi się godzić na alkotest.

  • 14. Data: 2010-03-04 18:26:50
    Od: Robert <"spam_usuń_to"@wp.pl>

    Dnia 4 mar o godzinie 17:25, na pl.soc.prawo, r...@p...onet.pl
    napisał(a):

    > pchając rower jesteśmy pieszym, a pieszy nie musi się godzić na alkotest.

    A kierujący to niby musi się godzić?

    --
    Robert

  • 15. Data: 2010-03-04 19:10:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zly wrote:

    > W związku z czym jesteś pieszym (PORD).

    tylko wg niego.
    policjanci zeznaja, ze jechal i dlatego go zatrzymali i moze im nagwizdac.
    jest udupiony. kazdy sąd to przyklepie.

  • 16. Data: 2010-03-04 20:08:51
    Od: r...@p...onet.pl

    > A kierujący to niby musi się godzić?

    Nie, ale wtedy badanie krwi, a pieszemu dadzą spokój, bo nawet jak by był po
    kilku głębszych, to i tak statystyk sobie nie poprawią.

  • 17. Data: 2010-03-04 20:37:31
    Od: zly <b...@N...fm>

    Tak też napisałem w części którą wyciąłeś :)
    --
    marcin

  • 18. Data: 2010-03-04 20:47:34
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-04 21:37, zly pisze:

    > Tak też napisałem w części którą wyciąłeś :)

    Ciekawe tylko po co tak mają kłamać. Zero zysku dla nich, a ryzyko w
    razie wpadki ogromne.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 19. Data: 2010-03-04 20:58:23
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Ciekawe tylko po co tak mają kłamać. Zero zysku dla nich, a ryzyko w
    > razie wpadki ogromne.

    A wykryte przestępstwo i złapany przestępca przy odpowiednim promilu?

    gacek

  • 20. Data: 2010-03-04 21:11:39
    Od: "Papa5merf" <5...@w...pl>

    Órzytkownik <robertcb> napisał:

    > Nie, ale wtedy badanie krwi, a pieszemu dadzą spokój, bo nawet jak by był
    > po
    > kilku głębszych, to i tak statystyk sobie nie poprawią.

    a od kiedy to pieszy nie ma prawa być pijany?:O)
    kierującu to rozumiem, widzę tu zupełne pomieszanie z poplątaniem:O)
    może jeszcze zabierajmy prawo jazdy na cięzarówkę pijanym pieszym:O)