  • 1. Data: 2010-08-07 12:16:43
    Temat: Kiedy przedawnia sie oplata za abonament tv sat?
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    Witam,
    mam watpliwosci kiedy przedawnia sie oplata za abonament telewizji
    satelitarnej. W google wypluwa oczywiscie najczestsze pytania o abonament
    RTV.

    Ogolnie termin przedawnienia dla roszczen związanych z prowadzeniem
    działalnosci gospodarczej wynosi 3 lata. Jednak dla roszczen przedsiebiorcy
    z tytulu dokonanej sprzedazy - 2 lata. Czy ma zastosowanie tutaj przepis
    dotyczacy 2 lat czy przez sprzedaz mam rozumiec jedynie sprzedarz fizycznych
    srodkow? Wg. mnie mozna sprzedac rowniez usluge.

    Pzdr.

  • 2. Data: 2010-08-07 12:18:47
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Marian Paździoch" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    >sprzedarz

    Mea culpa... :(

  • 3. Data: 2010-08-07 13:53:35
    Od: zenek <z...@o...pl>

    W dniu 2010-08-07 14:16, Marian Paździoch pisze:
> [...]
    > dotyczacy 2 lat czy przez sprzedaz mam rozumiec jedynie sprzedarz fizycznych
    > srodkow? Wg. mnie mozna sprzedac rowniez usluge.

    Dla abonamentu 3 lata

  • 4. Data: 2010-08-07 14:03:07
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dla abonamentu 3 lata

    Ale z czego to wynika wobec tych 2 lat przy sprzedaży przez przedsiębiorcę?
    Bo rozumiem, że 3 lata może być dla abonamentu RTV. Ale w moim przypadku
    mamy do czynienia z firmą.

    Pzdr.
    M.

  • 5. Data: 2010-08-07 14:23:06
    Od: zenek <z...@o...pl>

    W dniu 2010-08-07 16:03, Marian Paździoch pisze:
> [...]
    > Bo rozumiem, że 3 lata może być dla abonamentu RTV. Ale w moim przypadku

    Facet zerknij do kodeksu cywilnego 3 lata dla abonamentu jak byk stoi
    to ze ty jestes firme nie ma znaczenia .

  • 6. Data: 2010-08-07 15:13:56
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    > Facet zerknij do kodeksu cywilnego 3 lata dla abonamentu jak byk stoi

    Chodzi o to, że świadczenia okresowe? To rozumiem, ale jednak istnieje ten
    wyjatek dla sprzedazy dokonanej przez przedsiebiorstwo (znalazlem to tylko w
    artykulach na roznych portalach, nie moge dojsc do zrodla).

    > to ze ty jestes firme

    Nigdzie tak nie napisałem.

    Pzdr.
    M.

  • 7. Data: 2010-08-16 15:28:47
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2010-08-07 14:16, Marian Paździoch pisze:
    > Wg. mnie mozna sprzedac rowniez usluge.

    ale według kodeksu cywilnego nie

    KG