  • 11. Data: 2004-11-10 07:33:28
    Temat: Re: Kazus z przedawnienia
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    dzięki

  • 12. Data: 2004-11-10 07:44:26
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości
    news:cmr0u9$nve$1@news.onet.pl...
    > użytkownik Wirde napisał(a) w wiadomości

    > A muszę? Może nie chce? Może wydaje mi się to mało interesujące? A może
    uważam
    > że aplikanci powinni sami rozwiązywać kazusy. Potem też będziesz zwoływał
    > konsylium prawnicze?

    Oczywiście nie musisz, ale skoro zakładasz że jestem aplikantem to
    powinieneś darować sobie uwagi jak w powyższym poście dot. terminów
    płatności faktur - nic nie wnoszą, a ich poziom odkrywczości nie przekracza
    stanu wiedzy przeciętnego maturzysty, choć w Twoim mniemaniu cechuje je
    zapewne ogromny ładunek erudycji połączonej z wiedzą nie spełnionego
    absolwenta (co najwyżej) wydziału "prawa" w jednej z licznych i szacownych
    alma mater iminia czyjegośtam, gdzie poziom czesnego dalece przwyższa poziom
    nauczania.
    Ponieważ nie jest to pierwszy przypadek Twoich mądrych inaczej odpowiedzi na
    moje posty informuję, że od chwili obecnej będę ignorował Twoje wypowiedzi i
    będę wdzięczny za wzajemność. Niech PLONK będzie z Tobą
    EOT

  • 13. Data: 2004-11-10 22:47:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Nov 2004, Wirde wrote:

    >+ Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał
    [...warczy...]
    >+ Oczywiście nie musisz, ale skoro zakładasz że jestem aplikantem to
    >+ powinieneś darować sobie uwagi jak w powyższym poście dot. terminów
    >+ płatności faktur - nic nie wnoszą,

    Sprzeciw. Stanowczo.
    Przecież właśnie NA TYM może polegać pułapka, tym bardziej jeśli
    to jest "zadanie na odkrywczość" ! Skąd MY mamy wiedzieć że
    NIE O TO chodzi ?
    Wrr....

    >+ a ich poziom odkrywczości nie przekracza
    >+ stanu wiedzy przeciętnego maturzysty

    Cały pic w "dobrym zadaniu" polega na ukryciu oczywistej
    informacji tak żeby osoba przyzwyczajona do schematycznego
    postępowania się o nią potknęła i nie zauważyła...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 14. Data: 2004-11-12 06:49:44
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Wirde napisał(a) w wiadomości

    [ciach ..]

    Skoro tak uważasz :)

    --
    JOHNSON :)