  • 1. Data: 2004-11-03 16:15:48
    Temat: Sad Pracy
    Od: Marky <m...@p...onet.pl>

    WItam grupe,

    Raz napisalem ale gdzies wcielo to napisze jeszcze raz.

    Pracodawca mnie wywalil z roboty niezgodnie z KP, podalem go do SP o
    wyplate zaleglego wynagrodzenia do konca umowy. Teraz za posrednictwem
    sadu dostalem ugode od pracodawcy ktora jesli podpisze to w ciagu 5 dni
    dostane kase ale o 1/3 mniejsza.
    I teraz co jesli nie podpisze?? (pracodawca naruszyl kodeks pracy i to
    jego wina wiec tu nie ma nad czym dyskutowac.) Pracodawca zaslania sie
    slaba sytuacja ekonomiczna firmy a wiem ze zmienili siedzibe na wieksza
    i zatrudniaja wiecej ludzi.

    Generalnie co SP w takich wypadkach robi??