  • 1. Data: 2004-11-03 12:21:02
    Temat: Wysyłanie oferty na email a ochrona prywatności ??
    Od: "Szymon" <s...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów
    Mam taką kwestię
    Firma A oferuje wyroby X
    Potencjalnymi klientami firmy A są np. firmy wykonujące różne rzeczy
    granitu, Ośrodki Pomocy Społecznej, szpitale, odbiorcy indywidualni, parafie
    itd.
    Potencjalni klienci wyszukiwani sa w Internecie i na ich adres email -
    udostępniony na stronach w Internecie - wysyłana jest informacja o ofercie.
    Czy postępowanie takie narusza ich prawa? Dokładniej - czy postępowanie
    takie nie jest spamem ?? Email taki wysyłany jest tylko raz - jest to po
    prostu informacja o ofercie.
    Chodzi mi o podstawę prawną na mocy której mogę tak robić lub na podstawie
    której robić tak nie powinienem.
    Z góry dziękuję za pomoc
    Pozdrawiam
    Szymon

  • 2. Data: 2004-11-03 13:43:03
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Szymon" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chodzi mi o podstawę prawną na mocy której mogę tak robić lub na podstawie
    > której robić tak nie powinienem.

    USTAWA z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
    Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204, z 2004 r. Nr 96, poz.959, Nr 173,
    poz.1808.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.