eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKazus allegro › Re: Kazus allegro
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!
    not-for-mail
    From: "Sprzedawca Allegro" <i...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kazus allegro
    Date: Tue, 30 Aug 2005 20:03:10 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 9
    Message-ID: <df2716$hrk$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <df247c$504$1@nemesis.news.tpi.pl> <df2691$ao5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dyu151.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1125424998 18292 83.22.132.151 (30 Aug 2005 18:03:18
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Aug 2005 18:03:18 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:323611
    [ ukryj nagłówki ]

    > Jesli masz dowod nadania paczki, to przeskanuj mu go i niech sie procesuje
    > z poczta. Ty zrobilec co nalezy, zawiodla poczta i to ona ponosi
    > konsekwencje.

    Dowód nadania mam, odpowiedz z Poczty Polskiej na moja reklamację mam. I
    wszystko to wysłałem w scannach Kupującemu.
    Jednakże dla niego to nie jest ważne.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1