  • Data: 2005-08-30 18:25:24
    Temat: Re: Kazus allegro
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zly napisał(a):

    > Jesli masz dowod nadania paczki, to przeskanuj mu go i niech sie
    > procesuje z poczta. Ty zrobilec co nalezy, zawiodla poczta i to ona
    > ponosi konsekwencje.

    Na jakiej podstawie kupujacy ma sie procesowac poczta? On nie jest
    strona umowy. Stronami sa sprzedajacy i Poczta. A takze kupujacy i
    sprzedajacy. Nie ma umowy miedzy sprzedajacym i Poczta.

    Jakakolwiek forma procesu z Poczta mija sie z celem bo jest to sprawa
    nie do wygrania. Przesylka zaginela, odszkodowanie zostalo przyznane i
    wszystko jest zgodnie z prawem. O co chcesz sie procesowac ?

    > Swoja droga ciekaw jestem czy da rade po trasie paczki namierzyc
    > pocztowych zlodzieji?

    Nie da dokladnie. Zawsze bedzie pewien krag osob.

    --
    pozdrawiam
    Mithos