  • Data: 2005-08-30 20:24:55
    Temat: Re: Kazus allegro
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos napisał(a):

    > Przeciez kupujacy sam nie chcial placic wiecej za przesylke. Podaj swoj.
    > Chetnie dopisze Cie do mojej czarnej listy, bo skoro ktos chce
    > oszczedzic, a pozniej ma pretensje i w dodatku jeszcze nie potrafi
    > czytac strony "O mnie" to zasluguje zeby sie na tej czarnej liscie znalezc.

    Ponieważ?

    > To jest tylko i wylacznie Twoja interpretacja. Jesli w aukcji bylo
    > napisane cokolwiek odnoszacego sie do strony "O mnie" to jak najbardziej
    > jest to zwiazane z opisem.

    Swoją droga to wyjaśnij jak to możliwe, że

    a) "Kupiec obarcza mnie winą. Twierdzi, że to ja ponoszę odpowiedzialność
    i żąda ode mnie 350zł (połowy wartości)" - czyli wysłał 750 zł, towaru
    nie dostał i domaga się połowy? Dziwne...

    b) "Rozumiem, że osoba ta straciła 750zł, jednakże ja również w tym
    momencie straciłem rzecz wartą 750zł i poniosłem koszty wysyłki" - to
    jeszcze bardziej dziwne - człowiek wysłał 750 zł więc w jaki to
    niby sposób Sprzedawca stracił te pięniądze?

    j.

    ps. To Ty: http://allegro.pl/show_user.php?search=Mithos ?