  • Data: 2005-08-30 18:50:03
    Temat: Re: Kazus allegro
    Od: zly <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos napisał(a):

    > Na jakiej podstawie kupujacy ma sie procesowac poczta? On nie jest
    > strona umowy. Stronami sa sprzedajacy i Poczta. A takze kupujacy i
    > sprzedajacy. Nie ma umowy miedzy sprzedajacym i Poczta.

    Ok, z procesowaniem przesadzilem. Chodzilo mi raczej o to, ze
    sprzedajacy sie wywiazal. Chyba nie powiesz mi, ze jakis sad wyda wyrok
    dla niego niekorzystny, skoro to poczta dala ciala?

    > Nie da dokladnie. Zawsze bedzie pewien krag osob.

    W danych godzinach paczki segreguje chyba niewiele osob naraz. Wiadaomo
    z jakiej poczty, wiadomo do jakiej poczty i prawdopodobnie o ktorej.
    Wydaje mi sie, ze jakby ktos sie uparl...

    Marcin