  • Data: 2005-08-30 20:14:46
    Temat: Re: Kazus allegro
    Od: "akohoro" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sprzedawca Allegro wrote:
    > Jako doświadczony allegrowicz (sprzedawca), wystawiłem ok. 2 miesiące
    > temu kolejną rutynową aukcję. Była to oferta nowego telefonu
    > komórkowego wartego 750zł.
    >
    > Warunki tranzakcji były następujące.
    > - dostaję przed wysyłką przelew 750zł na moje konto,
    > - wysyłam paczkę priorytetem za pośrednictwem mojego stałego

    > Uwarunkowane to jest
    > przede wszystkim wzrostem ponoszych przeze mnie kosztów nadania
    > paczki.

    już kilka razy cztałem podobne opisy ,wysłałem ,koszt,"wysyłam paczkę
    priorytetem "
    a ten priorytet to niby co oznacza ,nic przedmiot o wrtości 750 złotych
    powinno sie wysłać przesyłka wrtościową - może ten kupujący poprostu nie
    wiedział co oznacza "priorytet".

    Zaraz "zapala mi się czerwona lamka" ,niczego nie podejrzewam a le
    najczęście gina telefony
    Akohoro