  • 1. Data: 2005-02-23 14:03:19
    Temat: Karta gwarancyjna a realizacja gwarancji
    Od: "Marcin" <m...@2...pl>

    Witam!

    Popsuł mi się panel LCD, jest na gwarancji. Sklep, w którym go kupiłem
    został zlikwidowany. Najbliższy z tej filii znajduje się ponad 100 km od
    mojego miejsc zamieszkania.

    Problem jest następujący: sprzedawca nie opieczętował mi karty gwarancyjnej.
    Jest do niej przypięta zszywaczem karteczka z danymi panelu i pieczątką
    formy, ale karta gwarancyjna jest pusta.

    Gwarant zapewnia odbiór uszkodzonego sprzętu oraz jego dostarczenie po
    naprawie do domu. Czy mogę mieć problemy z realizacją tej gwarancji? (w
    karcie napisane jest, że warunkiem realizacji jest prawidłowo wypełniona KG)

    Ewentualnie czy kartę gwarnancyjną może wypełnić inny sklep komputerowy, czy
    jest to niedopuszczalne?

    z góry dziękuję za pomoc
    Marcin

  • 2. Data: 2005-02-23 20:15:15
    Temat: Re: Karta gwarancyjna a realizacja gwarancji
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 23 Feb 2005 15:03:19 +0100, Marcin naskrobał(a):

    > Gwarant zapewnia odbiór uszkodzonego sprzętu oraz jego dostarczenie po
    > naprawie do domu. Czy mogę mieć problemy z realizacją tej gwarancji?

    my nie wróżki

    > karcie napisane jest, że warunkiem realizacji jest prawidłowo wypełniona KG)
    >
    > Ewentualnie czy kartę gwarnancyjną może wypełnić inny sklep komputerowy, czy
    > jest to niedopuszczalne?

    Na pewno w ustawach nie ma o tym ani słowa, generalnie jezeli gwarancja
    jest umową pisemną to wypadałoby aby była podpisana przez obie strony pod
    rygorem nieważności. Jeżeli sprzęt nie starszy niż6 miesięcy to zacznij od
    niezgodności z umową sprzedaży.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2005-02-24 12:04:37
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@2...pl> napisał w wiadomości
    > Problem jest następujący: sprzedawca nie opieczętował mi karty
    gwarancyjnej.
    > Jest do niej przypięta zszywaczem karteczka z danymi panelu i pieczątką
    > formy, ale karta gwarancyjna jest pusta.

    jeśli sprzedawca jest zlikwidowany to może być pewien problem
    dołącz do karty gwarancyjnej kopię faktury lub paragonu - powinno pomóc

    no chyba, że "nie zbierasz takich kwitków"

    wtedy pozostaje tylko dobra wola serwisu

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )