  • 11. Data: 2008-04-02 21:15:06
    Temat: Re: Karalność pożycia seksualnego z dziećmi poniżej 16roku życia?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości
    news:ft0qk9$cbl$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Malta chyba od 13, przepraszam, ze nie chce mi sie sprawdzac, jesli
    > chodzi o Europe maja najnizszy wiek, swoja droga bardzo ciekawa jest
    > zmiana szuaknia przyczyn w tej wczesnej inicjacji

    Im bliżej równika, tym wcześniej dojrzewają ludzie. Tak pamiętam z lekcji
    Biologii. W Polsce zakazane jest współżycie z osoba do lat 15-tu, ale z
    mojej wiedzy wynika, ze zakaz ten bywa łamany u Romów. Cyganki po prostu
    wcześniej dojrzewają.

  • 12. Data: 2008-04-02 21:24:46
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > wczesna inicjacja/dojrzewanie zaczyna sie szybciej w krajach o
    > umiarkowanym klimacie (np. polskim) co wg niektorych jest zwiazane ze
    > zmiana odzywaniania a nie jak wczesniej uwazano klimatem,
    > przeskoczylismy, chociaz oczywiscie to sie znowu moze zmieniac w
    > ostatnich latach

    Odżywianie i klimat to nierozerwalne zależności.
    Zmiany klimatu to zmiany odżywiania...

  • 13. Data: 2008-04-02 21:35:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    gazebo pisze:

    > Malta chyba od 13, przepraszam, ze nie chce mi sie sprawdzac, jesli
    > chodzi o Europe maja najnizszy wiek, swoja droga bardzo ciekawa jest

    W Hiszpanii wg. wikipedii też.

    Z kolei Madagaskar o ile pamiętam ma granicę 21 lat.

  • 14. Data: 2008-04-02 21:53:57
    Od: "JW" <j...@m...com>

    W Polsce zakazane jest współżycie z osoba do lat 15-tu, ale z
    > mojej wiedzy wynika, ze zakaz ten bywa łamany u Romów. Cyganki po prostu
    > wcześniej dojrzewają.

    W Jemenie decyzja racjonalnego ustawodawcy mozna ruchac juz 9 latki. Ciekawe
    czym sie odzywiaja, ze takie szybkie dojrzewanie... ;O

  • 15. Data: 2008-04-02 21:55:03
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "JW" <j...@m...com> napisał w wiadomości
    > W Polsce zakazane jest współżycie z osoba do lat 15-tu, ale z
    >
    > W Jemenie decyzja racjonalnego ustawodawcy mozna ruchac juz 9 latki. Ciekawe
    > czym sie odzywiaja, ze takie szybkie dojrzewanie... ;O

    Daktylami ;)

  • 16. Data: 2008-04-03 08:48:20
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Sky pisze:
    > Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości
    >
    > Ach te amerykańskie kino -wciska się w mentalność lepiej niż...
    > ...nóż w masło! ;P

    W USA granica to 17 lat nie 16.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 17. Data: 2008-04-03 09:04:27
    Temat: Re: Karalność...
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > W USA granica to 17 lat nie 16.

    Może ktoś opracuje taki system powiadamiania smsem:
    własnie wkraczasz na teren kraju/stanu w którym dozwolony
    wiek na ciupcianie to X lat, wolno palić trawkę a nie wolno:
    palić papierosów, sikać w miejscach publicznych, rozdawać
    dzieciom cukierków, spoglądać obleśnie na płeć przeciwną,
    podpalać, kraść, zabijać, wkurzać sędziów kradzieżami portweli
    [szczególnie jesli się jest rumunem] a uprawianie głódówek w
    więzieniach zagrożone jest karą śmiertelnego olania...

  • 18. Data: 2008-04-03 09:28:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maddy pisze:

    > W USA granica to 17 lat nie 16.

    Zależy od stanu.

    W niektórych 16, w niektórych 17, w niektórych 18...

  • 19. Data: 2008-04-03 10:52:35
    Od: "Sky" <s...@o...pl>