  • 1. Data: 2008-04-02 17:52:04
    Temat: Załącznik po angielsku - czy jest to zgodne z prawem?
    Od: asmuch <n...@m...pl>

    Witam! Nurtuje mnie pytanie dotyczące języka w jakim jest napisana
    umowa. Mam podpisaną w Polsce polisę ubezpieczeniową w sporządzoną w
    języku polskim. Załącznik do tej polisy zawierający warunki
    ubezpieczenia jest w języku angielskim. Skoro w Polsce językiem
    urzędowym jest język polski, to czy w takim razie te warunki
    ubezpieczenia są dla mnie wiążące? Jak to wygląda z punktu widzenia
    polskiego prawa?

  • 2. Data: 2008-04-04 11:30:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    asmuch pisze:

    > czy w takim razie te warunki ubezpieczenia są dla mnie wiążące?

    Jak można podpisać coś czego sie nie rozumie? A potem marudzić?

    --
    @2008 Johnson

    "Czas pracy wydłuża się wypełniając cały czas przeznaczony na jej wykonanie"