  • 1. Data: 2008-04-02 16:03:13
    Temat: Kto inny licytuje, kto inny kupuje, mozna tak?
    Od: a...@g...com

    Witam!
    Mam nadzieję że ktoś podzieli się doświadczeniem.

    WAM sprzedaje mieszkania w drodze przetargu.
    Kolega, żeby zwiększyć swoje szanse wpłacił wadium na dwa.
    Dziś udało mu się korzystnie wygrać licytację.
    Jutro kolejna licytacje ale kolega nie chce już kupować.
    Ja bym chciał, ale ja nie mogę, bo przeciez ja wadium na to nie
    wpłacałem.
    Więc pojedziemy obaj, on będzie licytował.
    Jeśli uda sie korzystnie wygrać to ja chciałbym to mieszkanie dla
    siebie i ja sfinansuję zakup.

    Jak rozwiązać ten problem prawnie sprawnie :) ,
    bo WAM nie będzie chyba mógł podpisac aktu notarialnego ze mną.

    A jak podpisze z nim to ja wtedy jeszcze raz musze iść z nim do
    notariusza (czas, koszty itp).

    Jest jakiś sposób?

    ps. WAM - Wojskowa Agencja Mieszkaniowa

    Michał Piotrowski

  • 2. Data: 2008-04-02 16:39:20
    Temat: Re: Kto inny licytuje, kto inny kupuje, mozna tak?
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 2 Kwi, 18:03, a...@g...com wrote:

> [...]
    > bo WAM nie będzie chyba mógł podpisac aktu notarialnego ze mną.
    >
    > A jak podpisze z nim to ja wtedy jeszcze raz musze iść z nim do

    A moze scedowac na ciebie to wadium i wpis?

  • 3. Data: 2008-04-02 17:54:23
    Od: a...@g...com

    On 2 Kwi, 18:39, SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    wrote:

    > A moze scedowac na ciebie to wadium i wpis?

    Czyli UMOWA CESJI ?
    Czy jest jakas obowiązująca forma takiej umowy?
    Czy przed rozpoczęciem przetargu mozna to wręczyć przewodniczącemu
    komisji przetargowej i on to uzna?

  • 4. Data: 2008-04-02 20:48:02
    Od: a...@g...com

    wrote:

    > A moze scedowac na ciebie to wadium i wpis?

    A może na razie cesji nie robić, a dopiero po licytacji przelać prawa
    do podpisania aktu notarialnego i zobowiązania z niego na mnie.?

  • 5. Data: 2008-04-04 11:26:12
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    IMHO jak najszybciej złóżcie zawiadomienie o cesji wadium na Ciebie.
    JaC

    -----