eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKara upomnienia na podstawie art. 108 Kodeksu Pracy - prośba o pomoc › Re: Kara upomnienia na podstawie art. 108 Kodeksu Pracy - prośba o pomoc
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kara upomnienia na podstawie art. 108 Kodeksu Pracy - prośba o pomoc
    Date: Sun, 7 Feb 2010 22:49:25 +0100

    W wiadomości news:ppo277vjprhk$.dlg@planet.terror.mx aari^^^
    <a...@t...email.is.invalid.pl> pisze:

    > Kartka została pokazana, ale nie wiem co na to pracodwaca.
    > Xero jest przezornie zrobione, acz nie wyszło najlepiej z pogniecionego
    > materiału. Zresztą tam ani daty nie było, ani nic innego, więc nie wiem
    > czy to będzie wiele warte, jeśli pracodwaca powie, że to np. była kartka z
    > zupełnie innego dnia.
    To bez sensu, przecież wtedy sam sobie zaprzeczy.
    Niemniej jak widać pracodawca nie ma dowodu, że w ogóle wydał takie
    polecenie. Chyba, że "znajome" same to zeznają.

    > A w odwołaniu prawdę będą pisać, więc tego nie trzeba uzgadniać.
    Radzę jednak o tym pogadać. Pracodawca nie ma dowodu (poza własnymi
    zeznaniami) i być może będzie usiłował podważyć wiarygodność strony
    przeciwnej różnymi kombinacjami.

    A to już niech te instytucje ustalają.

    --
    Jotte