  • 11. Data: 2006-04-06 19:52:30
    Temat: Re: Kanty TELE2
    Od: ...@...c

    Dnia Thu, 06 Apr 2006 18:14:26 +0200, Łukasz Jakubowski napisał(a):

> [...]
    > "darmowe" rozmowy są darmowe tylko przez pierwsze 1000 minut, ja mam
    > regularnie raczej 2 razy tyle- tepsie to nigdy nie przeszkadzało.
    >
    > Informacji o tym 1000 nie ma w cenniku, który otrzymałem wraz z umową, nie
    > zostałem o nim także poinformowany przez akwizytora Tele2- o fakcie
    > dowiedziałem się przypadkiem..
    > Zażądałem już telefonicznie rozwiązania umowy, ale pewnie Tele2 przyśle
    > fakturę -i to nawet dwie, bo wg umowy wypowiedzenie jest skuteczne z
    > końcem następnego miesiąca po wypowiedzemiu umowy. Na jakiej podstawie

    Wystarczy że tepsa ich oleje. Jak najszybciej zamień abonament na socjalny
    i automatycznie tepsa usunie wszystkich virualnych operatorów jako "usługe
    niedostępną" lub przepisz telefon na kogokolwiek z rodziny.

    --
    pozdrawiam,

  • 12. Data: 2006-04-06 20:03:39
    Od: Łukasz Jakubowski <l...@-...onet.pl>

> [...]
    > "usługe
    > niedostępną" lub przepisz telefon na kogokolwiek z rodziny.

    Chodzi o to, żeby tę umowę unieważnić, a nie bawić się w cuda. Nie wiem
    zresztą, czy z punktu prawnego to by cokolwiek dało.

    Ł.

  • 13. Data: 2006-04-06 20:39:22
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    > Przeczytałem- nic nie ma. Na infolinii zachowują się, jakby dokładnie o
    > tym wiedzieli.
    Wiec zapytaj sie ich na jakiej podstawie masz placic cos, czego nie ma w
    umowie, cenniku i regulaminie. A w miedzyczasie przejdz sie do rzecznika
    konsumentow.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 14. Data: 2006-04-06 20:41:16
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    > Przeczytałem- nic nie ma. Na infolinii zachowują się, jakby dokładnie o
    > tym wiedzieli.
    Wiec zapytaj sie ich na jakiej podstawie masz placic cos, czego nie ma w
    umowie, cenniku i regulaminie. Oraz przejdz sie do rzecznika konsumentow.
    A w miedzyczasie wyslij im pismo w stylu
    "Z powodu posiadania abonamentu 'darmowe wieczory i weekendy' i pokusy
    aby duzo dzwonic domagam sie odszkodowania za zuzywanie sie mojego
    telefonu" ;P
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 15. Data: 2006-04-06 20:49:34
    Od: Łukasz Jakubowski <l...@-...onet.pl>

> [...]
    > "Z powodu posiadania abonamentu 'darmowe wieczory i weekendy' i pokusy
    > aby duzo dzwonic domagam sie odszkodowania za zuzywanie sie mojego

    Ja się nie chcę z nimi bawić, tylko "strzepnąć g.... które się do buta
    przyczepiło". Krótko, treściwie i skutecznie z nimi rozstać.

    Ł.

  • 16. Data: 2006-04-06 21:21:42
    Od: ...@...c

    Dnia Thu, 06 Apr 2006 22:03:39 +0200, Łukasz Jakubowski napisał(a):

    > Chodzi o to, żeby tę umowę unieważnić, a nie bawić się w cuda. Nie wiem
    > zresztą, czy z punktu prawnego to by cokolwiek dało.

    a dlaczego sądzisz że masz obowiązek płacić za nieotrzymaną usługe? he?

    --
    pozdrawiam,

  • 17. Data: 2006-04-06 21:51:52
    Od: Łukasz Jakubowski <l...@-...onet.pl>

    > a dlaczego sądzisz że masz obowiązek płacić za nieotrzymaną usługe? he?

    Hm, nie wiem- może oni chcieli mi dostarczyć, a ja im to uniemożliwiłem?
    Nie jestem prawnikiem, nie wiem.
    Czy ta umowa przez sam fakt zatajenia ważnego warunku dotyczącego jej
    realizacji jest nieważna?

    Ł.

  • 18. Data: 2006-04-07 18:11:32
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Łukasz Jakubowski napisał:
    > Czy ta umowa przez sam fakt zatajenia ważnego warunku dotyczącego jej
    > realizacji jest nieważna?

    To nie jest zatajony warunek. To po prostu nie jest warunek. Zgodnie z
    umową (zakładając że prawidłowo jej treść opisałeś) nie masz obowiązku
    płacić tego "dodatku". Jeśli coś zapłacisz, możesz to potem odzyskać z
    przepisów o bezpodstawnym wzbogaceniu. A w każdym wypadku możesz
    zainteresować prokuratora próbą wyłudzenia (bo wszystko wskazuje na to,
    że Tele2 jest świadome, że wystawia faktury za nienależne opłaty).