  • 81. Data: 2004-05-18 18:10:06
    Temat: Re: Kanary a brak dokumentów
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Leszek wrote:
    > Czepisz się.
    > Oczywiście w twoim świecie jazda bez biletu jest bezpłatna.

    Nie, pytam się czy ktoś zna przypadek skazania z odpowiedniego art.
    kodeksu wykroczeń.

    KG

  • 82. Data: 2004-05-18 18:14:22
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > Nie, pytam się czy ktoś zna przypadek skazania z odpowiedniego art.
    > kodeksu wykroczeń.

    A po co kodeks wykroczeń? Ustalić opłatę za przejazd bez biletu na takim
    poziomie aby się to nie opłacało gapowiczowi a opłacało komornikowi;))
    Nic więcej nie trzeba.

    Pozdr
    Leszek

  • 83. Data: 2004-05-18 18:19:25
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Nie, pytam się czy ktoś zna przypadek skazania z odpowiedniego art.
    > kodeksu wykroczeń.

    Nie pracuję w Sądzie Grodzkim więc nie są mi znane zadne przypadki skazania
    kogokolwiek, ale ostatnio np. składałem zeznania na Komisariacie w sprawie o
    wykroczenie z Art. 121 KW.

    pdr
    Olo

  • 84. Data: 2004-05-18 18:19:44
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Leszek wrote:
    > A po co kodeks wykroczeń? Ustalić opłatę za przejazd bez biletu na takim
    > poziomie aby się to nie opłacało gapowiczowi a opłacało komornikowi;))
    > Nic więcej nie trzeba.

    A może na takim żeby opłacało się zapłacić na miejscu bez całej
    papierkowej roboty? Bo jak ktoś nie ma z czego zapłacić, to i komornik
    nie pomoże.

    KG

  • 85. Data: 2004-05-18 18:25:40
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > A może na takim żeby opłacało się zapłacić na miejscu bez całej
    > papierkowej roboty? Bo jak ktoś nie ma z czego zapłacić, to i komornik
    > nie pomoże.

    Idąc tym tropem należało by wprowadzić bezpłatne przejazdy. Bo skoro ktoś
    nie ma na bilet to i nie ma "na miejscu" ;))Przy odpowiednio wysokiej karze
    pójdzie na piechotę.

    Pozdr
    Leszek

  • 86. Data: 2004-05-18 18:28:06
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Leszek wrote:
    > Idąc tym tropem należało by wprowadzić bezpłatne przejazdy. Bo skoro ktoś
    > nie ma na bilet to i nie ma "na miejscu" ;))

    Niekoniecznie.

    > Przy odpowiednio wysokiej karze pójdzie na piechotę.

    Jeśli nie ma z czego zapłacić, to wysokość kary go nie odstraszy.

    KG

  • 87. Data: 2004-05-18 18:30:49
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Idąc tym tropem należało by wprowadzić bezpłatne przejazdy. Bo skoro ktoś
    > nie ma na bilet to i nie ma "na miejscu" ;))Przy odpowiednio wysokiej
    karze
    > pójdzie na piechotę.

    Ja bym dodał - wysokiej i nieuchronnej. Bo co z tego że kary będą spore jak
    windykacja kuleje...

    pdr
    Olo

  • 88. Data: 2004-05-18 18:53:03
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > Ja bym dodał - wysokiej i nieuchronnej. Bo co z tego że kary będą spore
    jak
    > windykacja kuleje...

    Na poprawę sytuacji w Polsce widzę jedno lekarstwo.
    Więzienie i przepadek majątku za długi.Wiele rzeczy przestałoby się opłacać.

    Pozdr
    Leszek

  • 89. Data: 2004-05-18 19:23:54
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie dopłaca, więc jadąc bez biletu okradaż choćby mnie.

    Widac, ze cie okradl. Ze slownika ortograficznego na pewno.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 90. Data: 2004-05-18 19:25:21
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Na poprawę sytuacji w Polsce widzę jedno lekarstwo.
    > Więzienie i przepadek majątku za długi.

    JA, ja - wujek Hitler tez mial takie pomysly. Mniej poslusznych palił.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt