  • 91. Data: 2004-05-18 19:34:08
    Temat: Re: Kanary a brak dokumentów
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości
    news:c8do7s$2b6$2@mamut.aster.pl...

    > Widac, ze cie okradl. Ze slownika ortograficznego na pewno.

    Tak ,tak. Pedałki nie rozróżniają błędu ortograficznego od literówki i piszą
    "okradarz" ;))
    Zakochałes się we mnie cieplajku i dlatego za mną się szwendasz ?

  • 92. Data: 2004-05-18 19:40:43
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > okradaż
    > okradarz

    No, próbuj dalej - może za 3 razem trafisz jak sie pisze ten wyraz.

    > Zakochałes się we mnie ?

    Mam nieco innne preferencje, niz darzyc pozytywnymi uczuciami wygolonych na
    łyso, bez karku, z IQ 95, wymachujacych na wiecach czarnymi flagami i
    zaciskajacymi piesc przy podniesionej rece. Znajacych jedynie sluszne prawdy
    i proste rozwiazania.
    Heil Lesio.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 93. Data: 2004-05-18 19:43:49
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > JA, ja - wujek Hitler tez mial takie pomysly. Mniej poslusznych palił.

    I był porządek. Żaden gnój nie odważał się jeździć na gapę i podskakiwać
    kontrolerom.

    pdr
    Olo

  • 94. Data: 2004-05-18 19:47:37
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > I był porządek. Żaden gnój nie odważał się jeździć na gapę i podskakiwać
    > kontrolerom.

    I żaden sqlwysyn-pedał by się publicznie ze swoim pedalstwem nie obnosił.
    Amen.

    Pozdr
    Leszek

  • 95. Data: 2004-05-19 08:38:49
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 04-05-18 17:57, Użytkownik poilkj napisał :

    > Nie, nie mogli zabić.
    > Skończy się na karze pieniężnej i wpisaniem tego w "akta" delikwenta.
    > W przypadku recydywy w krótkim czasie zarobi tydzień paki.

    a za trzeci raz pewnie dożywocie

    ten wspaniały kraj to USA

    andy_nek

  • 96. Data: 2004-05-19 09:17:01
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : Tutaj jest mała przeszkoda, bo zasadniczo kanar nie ma prawa uwięzić
    : pasażera ani wywozić go gdzież "w pole".

    a to juz jest inna sprawa :) , nie ma tez prawa wypchnac z pociagu , a tak
    robia.

    Kiedy z nim wyjde, nie ma tez prawa mnie trzymac na sile prawda?

    P.

  • 97. Data: 2004-05-19 09:20:35
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : Jest taka opcja. Widzisz....wszystko zalezy od postawy gapowicza - nieraz
    : zdarza się ze nawet gdy ma miejsce zatrzymanie pojazdu dodatkowej oplaty
    nie
    : naklada sie zeby nie robic pasazerowi dodatkowych problemow. Sam mialem
    : takie sytuacje. Ale jesli klient jest bezczelny, chamski i ma niewyparzony
    : język niczym Subskrybent Rokicki,

    zwolnij nieco bys pozniej nie zalowal.

    to celowo zatrzymuje sie pojazd przy byle
    : jakim patrolu drogówki, zeby ustalic dane i moc w majestacie prawa
    dodatkowo
    : cwaniaczka ukarac.
    :

    P.

  • 98. Data: 2004-05-19 09:21:41
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    :
    : Nie otwierając drzwi?
    : A potem, w razie próby siłowego wyjścia zatrzymanie obywatelskie wandala
    : uszkadzającego mechanizm otwierający;)
    :

    na najblizszym przystanku wychodzi,
    P.

  • 99. Data: 2004-05-19 09:23:04
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : Opisywalem juz nie raz. Wystarczy odpowiednio stanać (trudno opisac jak to
    : jest odpowiednio bo to zalezy od sytuacji) i gosc zwyczajnie nie wyjdzie.
    : Chyba ze przejdzie przeze mnie ale to juz bedzie czynna napasc :-)
    :

    ale w tym momencie jest wieziony przez kontrolera! (*)

    stanie tak, probuje wyjsc innymi jezeli znow mi uniemozliwi patrz *

    P.

  • 100. Data: 2004-05-19 09:27:27
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : > nie mam.