  • 141. Data: 2004-05-23 20:52:23
    Temat: Re: Kanary a brak dokumentów
    Od: "Ryszard" <r...@o...pl>

    news:c8r2nb$qtr$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A mozna wiedziec gdzie?

    W Warszawie.

    Pozdrawiam
    Ryszard

  • 142. Data: 2004-05-23 20:59:13
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > W Warszawie.

    Nie będę się wypowiadał bo byłem tam wszystkiego parę razy w zyciu. Ale sami
    działają na swoją niekorzyść.

    pdr
    Olo

  • 143. Data: 2004-05-23 21:04:50
    Od: "Ryszard" <r...@o...pl>

    > Nie będę się wypowiadał bo byłem tam wszystkiego parę razy w zyciu. Ale
    sami
    > działają na swoją niekorzyść.

    Też mi się tak wydawało. Zastanawiałem się ponadto jak udowodnić gapowiczowi
    na przystanku, że przebywał np. w pojeździe.

    Pozdrawiam
    Ryszard

  • 144. Data: 2004-05-24 05:50:41
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Uzytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisal w wiadomosci

    > co w cenniku ?
    >
    > To ze nie podam mu danych?
    >
    > NIe za bardzo rozumiem

    Odwiezienie na komende w celu ustalenia tozsamosci, auobusem pelnym ludzi, w
    cenniku PKM mojego miasta kosztuje kilkaset PLN. Plus próbe linczu przez
    wkurzonych pasazerów.

    pozdrawiam

    Monika

  • 145. Data: 2004-05-24 10:01:47
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : > co w cenniku ?
    : >
    : > To ze nie podam mu danych?
    : >
    : > NIe za bardzo rozumiem
    :
    :
[...]

    alez ja mowie Panu kanarowi, prosze wezwac policje do zajezdni, tam sie
    wszystko wyjasni,
    jezeli on n asile zmieni kierunek jazdy nie ja odpowiem bo zjakiej racji?

    P.

  • 146. Data: 2004-05-24 17:06:33
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Też mi się tak wydawało. Zastanawiałem się ponadto jak udowodnić
    gapowiczowi
    > na przystanku, że przebywał np. w pojeździe.

    Tak samo jak udowodnic ze nie posiadał biletu - zeznaniami kontrolerów.
    Pozostając w pojeździe unikam:
    - tego rodzaju, bądź co bądź głupich wątpliwości
    - obicia miski
    - podejrzeń o korupcję (wysiedli żeby wziąć w łapę)
    - umorzenia sprawy z błahych powodów proceduralnych (nie przestrzeganie
    regulaminu kontroli)

    pdr
    Olo

  • 147. Data: 2004-05-24 19:12:46
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

[...]

    zwlaszcza jak wyiadl z jednym i doszlo 5 .

  • 148. Data: 2004-05-24 19:31:51
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > alez ja mowie Panu kanarowi, prosze wezwac policje do zajezdni, tam sie
    > wszystko wyjasni,
    > jezeli on n asile zmieni kierunek jazdy nie ja odpowiem bo zjakiej racji?

    Możesz też powiedzieć Panu kanarowi, że bilety kasujesz w dni parzyste, a
    dziś jest nieparzysty ;)
    Sposób postępowania w razie braku biletu i niepodania danych jest opisany
    tym maczkiem z paragrafami. Podobno obowiązuje w autobusach
    przedsiębiorstwa, które sobie te maczki ustaliło (przynajmniej tak jest w
    moim mieście)

    BTW kanary rzadko grasują w zajezdni. Najczęściej, nie wiadomo dlaczego na
    trasie (która niekoniecznie wiedzie przez zajezdnię - w przypadku miasta, w
    którym żyję, jakieś 10% kursów ma coś wspólnego z zajezdnią). I co? Taki
    kanar miałby jeździć z pasażerem w tę i z powrotem (lub w kółko) informując
    radiowóz gdzie aktualnie można go znaleźć? Czy też raczej powinien zatrzymać
    autobus i czekać razem z zawartością? Kolejna możliwa opcja, to zaproszenie
    pasażera na gapę do wysiadki na najbliższym przystanku i tam oczekiwanie na
    "władzę" połaczone z modlitwą o to, by delikwent nie uciekł.

    A ponieważ zauważyłam już, że najłatwiej przemawia się do obywateli przez
    portfel jazda na komisariat na koszt upartego gapowicza chyba najbardziej
    straszy ;)

    pozdrawiam

    Monika

  • 149. Data: 2004-05-24 19:44:39
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > portfel jazda na komisariat na koszt upartego gapowicza chyba najbardziej

    Zapewniam Cię, Droga Moniko, że ten Pan słyszał ww. prawdy już wielokrotnie
    i z niejednych ust. I co? Jak grochem o ścianę ;-))
    Ja tam go w każdym razie umieściłem w KF'ie żeby sobie po ciężkim dniu pracy
    nie psuć dodatkowo nerwów :-)

    pdr
    Olo

  • 150. Data: 2004-05-26 12:48:35
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    no ja cie juz dawno wrzucilem, przyglupie skonczony...

    > A wiesz? Zauwazylem ze srednio 95% bywalcow owego szamba nie zdaje sobie z
    > tego sprawy - cos w tym chyba jest....

    a co do ciebie to moze ci ktos ode mnie przekaze poraz chyba 1000 ze jestes
    skonczonym prostakiem, jak zreszta na kanara przystalo...