  • Data: 2010-01-28 18:41:15
    Temat: Re: Kananary
    Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hjscdv$lr0$1@z-news.wcss.wroc.pl...

    >Zwłaszcza, gdy sposób postępowania jest podany i wierzyciel tego
    >żąda-umożliwienie Policji sprawdzenia danych.

    No to drugie hmmmmm ;)

    "2) w razie odmowy zapłacenia należności i niemożności ustalenia
    tożsamości podróżnego - zwrócić się do funkcjonariusza Policji i innych
    organów porządkowych, które mają, zgodnie z przepisami prawa,
    uprawnienia do ustalania tożsamości osób, o podjęcie czynności
    zmierzających do ustalenia tożsamości podróżnego,

    W zasadzie jasno jest napisane - może się zwrócić - czyli " Panie
    posterunkowy, był (jest) tu taki jeden gość w czerwonej czapece i z
    czerwonym nosem, nie mial (nie ma) dokumentów - czy moge prosić o ustalenie
    jego personaliów?". Bo o tym że "może zatrzymac do czasu ustalenia
    personaliów przez policję" ja tam słowa nie widzę ;)

    A.