  • Data: 2010-01-29 13:36:34
    Temat: Re: Kananary
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb pisze:

    > Tak!
    > Jeszcze raz. w Londynie, miescie 7 milionowym jakos to nie przeszkadza.
    > Ilosc osob korzystajcych z transportu masowego sie zwieksza.
    > Jazda samochodem zawsze bedzie szybsza od autobusu bo autobus nie
    > wszedzie ma swoj wydzielony pas (w Londynie jest ich sporo) ale nikogo
    > wsiadanie przendimi dzwiami i kupowanie biletu nie dziwi.

    Dlaczego pomijasz wszystko inne, o czym pisałem? W autobusach
    przegubowych sam napisałeś, że to nie obowiązuje - a to duża część
    taboru w Polsce. Tramwaje w wielu miastach są 2-3 wagonowe, często nawet
    bez możliwości przejścia z wagonu do wagonu bez wysiadania. Więc jak
    napisałem, na trasach, gdzie uzasadnione jest puszczanie autobusu
    nieprzegubowego nie byłoby to aż takim utrudnieniem, gdyż jest szansa,
    że nie będzie aż tak bardzo zatłoczony. W każdym innym przypadku juz tak
    nie będzie. Zresztą pisano tu również o Katowicach. Zasada o której
    piszesz przestrzegana jest (o tyle o ile) do momentu, gdy nie zaczyna
    być tłoczno, bo wtedy ludzie intuicyjnie wsiadają dowolnymi drzwiami, by
    nie opóźniać odjazdu. A na szoferce jest napis, że prowadzący pojazd
    może odmówić sprzedaży biletu, jesli ma juz zbyt duże opóźnienie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl