eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKOLEŻANKA Z KLASY MOJEJ CÓRECZKI ZNĘCA SIĘ NAD NIĄ PSYCHICZNIE...... › Re: KOLEŻANKA Z KLASY MOJEJ CÓRECZKI ZNĘCA SIĘ NAD NIˇ PSYCHICZNIE......
    From: Paul <paul1981@ANIHILUJ_TO.interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: KOLEŻANKA Z KLASY MOJEJ CÓRECZKI ZNĘCA SIĘ NAD NIˇ
    PSYCHICZNIE......
    Date: Mon, 16 Feb 2004 09:28:27 +0100

    On Mon, 16 Feb 2004 02:32:24 +0100, "PAULINA B." <p...@w...pl>
    wrote:

    > Pragnę j? obronić przed takimi atakami, jednak za bardzo nie wiem w jaki
    >sposób mogę to uczynić.... Kontaktowałam się z matk? tej dziewczynki, jednak
    >ona powiedziała, że nic na to nie potrafi przemówić córce do rozs?dku...
    >Również wychowawczyni klasy jak i dyrektor nie wykazuj? zainteresowania
    >spraw?.... Pozostaje jeszcze kuratorium, jednak nie wiem co musiałabym
    >zrobić gdyby i to nie przyniosło oczekiwanych rezultatów
    > Nie zamierzam przenosić córki ani w obrębie szkoły ani miasta w którym
    >żyję. Będę walczyć o córkę, tylko chciałabym by było zgodne to z prawem...

    Taaa, mozesz pognebic jakis ludzi ciagajac ich po sadach, ale tak
    poza kwestia formalna to... skrzywidzisz swoja corke.

    Gimnazjum, wredni nauczyciele, pierwsi chlopcy, rozstania, rzucania,
    emocje, nauka, liceum, testy, kartkowki, sciaganie, zapraszanie na
    imprezy lub nie, wracanie pozno do domu, grupki klasowe, matura,
    nieprzychylni egzaminatorzy... STUDIA, ZYCIE. Wszystkich zagonisz na
    policje, albo pozwiesz do sadu cywilnego??

    Nie chcesz zabijac jej wrazliwosci? Znam jeszcze na studiach cale
    zastepy znacznie mniej wrazliwych niz Twoja corka, a i tak przez ta
    swoja wrazliwosc nieprzystosowanych spolecznie ludzi. Cierpiacych.

    Wrazliwym to trzeba byc wobec potrzebujacych, zwierzat i sztuki. A
    nie w szkole lub zyciu zawodowyum to corka po prostu powinna sobie
    radzic.

    P.S. Corka bedzie miala w szkole CIEZEJ, gdy rozejdzie sie po szkole,
    ze mamusia gania na policje kazdego, kto podpadnie.

    Paul
    "...Look at the Latvian's attitude. They even hate asparagus.
    'Falck Apsargs' Who has something against asparagus?..." J.K.