  • 11. Data: 2004-02-20 20:49:32
    Temat: Re: K K
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "rafal" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jescze jedno jak bys mogl bo juz wkurzylem na nich
    > czy sad grodzki moze mi przyznac odszkodaowanie za poniesione
    > obrazenia czy ja musze z powodztwa cywilnego cos podac czy jak, jak
    > bys mogl powiedz mi co i jak mam pisac ( jak ma to pismo wygladac )
    > no chyba ze grodzki cos zasadzi |??
    > uwazam ze policja cos kreci tzn kryje tego prawdziwego sprawce ale to
    > tylko miedzy wierszami
    > bo widze ze inaczej z nimi nie dojdzie do gadki to niech poniosa w
    > formie materilanej straty

    Możesz wystąpić z powództwem cywilnym
    przy sprawie karnej (za darmo).
    Patrz art. 46 kk oraz art. 49a i 62 kpk.
    Krótkie pismo do sądu w formie wniosku, np.:
    "W związku ze sprawą nr ... przeciwko ...
    oskarżonemu z art. np. 158 kk, w której jestem
    pokrzywdzonym wnoszę o zasądzenie na moją rzecz
    kwoty .... jako zadośćuczynienia za doznaną
    przeze mnie szkodę."

  • 12. Data: 2004-02-20 23:03:20
    Od: rafal<s...@w...pl>

    dzieki za doradztwo

    hm jeszcze jedno ile bym mogl zarzadac za takie uszkodzenia ciala :
    wstrzas mozgu, zlamanie zeba,podbite oki i kilka siniakow na glowie i
    nogach

    sory ze pytam ale kompletnie nie znam sie na tym

    jeszce raz dzieki za odpowiedzi

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 13. Data: 2004-02-21 21:38:53
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    > dzieki za doradztwo
    >
    > hm jeszcze jedno ile bym mogl zarzadac za takie uszkodzenia ciala :
    > wstrzas mozgu, zlamanie zeba,podbite oki i kilka siniakow na glowie i
    > nogach

    Nie ma na to "cennika", zażądaj np. 5.000,
    żeby sąd miał z czego odjąć.

  • 14. Data: 2004-02-23 15:49:26
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Moze mi ktos powiedziec kto decyduje, ze sprawa trafia do sadu gorodzkiego
    czy rejonowego

    O tym decyduje prokurator. Jeśli nie zgadzasz się z przebiegiem
    postępowania, lub jeśli uważasz, że w całej sprawei paluchy macza własnie
    prokurator (ja tak podejrzewam) to masz 2 wyjścia:
    1-udaj się do adwokata w innym niz Twoje mieście*
    2- złóż skargę pisemną do komendanta na przebieg postępowania z inf. na
    dole, że pismo, które wręczyłeś otrzymują "do wiadomości" komendant
    wojewódzki.

    * dlatego do adwokata w innymmieście, ponieważ w każdym sądzie istnieją
    powiązania na lini oskarżony-adwokat-prokurator-sędzia i tak na prawdę oni
    wszyscy ustalają z góry ostateczny werdykt, a na sali odbywa się jedynie
    spektakl. Wiem co mówię. znam przypadek kolegi, gdzie 2 bandziorów skroiło
    go z kasy, wpier...lili, na policji9 okazało się, że skrolili też
    10-cioletniego dzeciaka co kupował sobie lody, jeden z nich był na
    przepustce, a w sądzie był jeden cyrk: sędzia ogosił wyrok w czasie przerwy
    pod nieobecność poszkodowanego, kiedy ten po przerwie, jaką sędfzia ogłosił
    wszedł na salę okazało się, zę już jest po sprawie a on sam nie ma wglądu do
    akt (??!!). Oboje nie wiem co dostali, ale nadal chodzili na wolności i
    wpierdolili mu drugi raz. Obcego prawnika będą raczej bardziej poważać tym
    bardziej, że podejrzewam, że adwokat bandytów o których piszesz już podobny
    werdykt ustalił, teraz odbywa się tylko spektakl pro forma :-(

  • 15. Data: 2004-03-01 13:34:29
    Od: rafal<s...@w...pl>

    jeszcze jedno pytanko

    czy podczas rozprawy moglbym zasugerowac ze oskarzeni sa
    powiazani z policja posrednio lub bezposrednio ( tak cos ostatnio
    zczailem ze chlopak tej panny to glina )?? czy z takim pytaniem moge
    wystapic nie chodzi zeby bylo jako zarzut tylko pytanie ?? bo wiesz jak
    sie nie sprawdzi z tym chlopakiem ( chlopakow se moze zmieniac ) to
    moge miec przerabane ze oskarzalem bez podstawnie

    jak chcialbym byc oskarzycielem posilkowym to ile wczesnije musze
    doreczyc to na pismie, chodzi mi o to czy to jakos wczesnije ma byc
    czy moge przed rozprawa dac sedziemu to pismo do reki ??

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 16. Data: 2004-03-18 10:58:03
    Od: rafal<s...@w...pl>

    czesc

    Ta moja sprawa dalej sie toczy mam odnosnie tego pytanko bo dzis
    dostalem list do sadu tzn przywiozl mi go jakis gosc tylko ze adres sie
    zgadza a imie i nazwisko kompletnie jakie z kosmosu ?? czy to jest
    jakas zagrywka na opoznienie rozprawy czy tylko pomylka ?? ( chyba
    niezly burdel maja tam jak pomylili to )
    przypomne ze to do sadu grodzkiego. To bedzie pierwsza rzoprawa
    czy ja na tej rozprwie moge wnies o to zebym byl oskarzycielem
    posilkowym i o odszkodowanie ??

    dzieki

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 17. Data: 2004-03-18 13:34:58
    Od: "Monika" <m...@w...pl>

  • 18. Data: 2004-03-18 14:52:14
    Od: rafal<s...@w...pl>

    przepraszam o co chodzi ??

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 19. Data: 2004-03-19 09:07:43
    Od: "Monika" <m...@w...pl>

    > przepraszam o co chodzi ??
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    > -> http://usenet.pomocprawna.info
    > Wiem, że to głupie, ale myślałm że jesteś pewnym Rafałm, którego
    poznałam kiedyś w jeden z grup dyskusynjych. Ale teraz wnioskuje że to
    pomyłka. Jeszcze raz przepraszam