eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJest akt oskarżenia w sprawie Stachowiaka ale przeciw "reporterowi" › Re: Jest akt oskarżenia w sprawie Stachowiaka ale przeciw "reporterowi"
  • Data: 2019-01-14 01:32:30
    Temat: Re: Jest akt oskarżenia w sprawie Stachowiaka ale przeciw "reporterowi"
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-01-13, Queequeg <q...@t...no1> wrote:

    > Jeśli tylko stał z telefonem i filmował to zgadzam się, że nie powinni go
    > nękać (i mam nadzieję, że sąd go uniewinni).
    >
    > Jeśli jednak szarpał się z policją, zachodził im drogę i generalnie
    > utrudniał interwencję, to nie jest taki niewinny.

    Jest jakaś gradacja zachowań i część rzeczy można spokojnie podciagnąć
    pod utrudnianie, ale robienie z tego sprawy będzie zwykłym doerdalaniem
    się. Część będzie klarownym przeszkadzaniem (utrudnianiem) dla każdego.
    Pytanie, czy tu cos takiego miało miejsce, że należało od razu stawiać
    zarzuty.

    Bo to przecież nie jest tak, że zawsze i za wszystko się karze. Żaden
    system by czegoś takiego nie wytrzymał.

    --
    Marcin