eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJest akt oskarżenia w sprawie Stachowiaka ale przeciw "reporterowi" › Re: Jest akt oskarżenia w sprawie Stachowiaka ale przeciw "reporterowi"
  • Data: 2019-01-13 23:29:00
    Temat: Re: Jest akt oskarżenia w sprawie Stachowiaka ale przeciw "reporterowi"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 13 Jan 2019 23:12:21 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > To ja się zapytam inaczej: Jak czepianie się go dopiero teraz świadczy
    > o policji, prokuraturze i wadze jego "przestępstwa"?

    Czepiali sie go od samego poczatku - jakos policji swiadek ich dzialan
    przeszkadzal.

    - Zatrzymanie polegało na tym, że podeszli do mnie policjanci,
    zostałem pchnięty, skuty i zabrany do radiowozu. Nie miałem nawet jak
    zareagować. Nikt mnie nie zapytał, jak się nazywam, nie zostałem
    wylegitymowany - przyznaje w rozmowie z nami pan Patryk.

    Mężczyzna nie poniósł jednak żadnych konsekwencji, śledztwo zostało
    umorzone. Wówczas prokurator nie dopatrzył się znamion przestępstwa.
    H. przez dwa lata miał spokój.
    Aż do grudnia 2018 roku.- Otrzymałem list polecony z prokuratury. Była
    w nim informacja, że jako podejrzany mogę zaznajomić się z aktami
    sprawy. Później udało mi się dodzwonić do prokuratury i przez telefon
    usłyszałem, że umorzenie zostało anulowane przez Prokuraturę
    Generalną. 29 grudnia zobaczyłem akta, ale nie pozwolono mi zrobić
    żadnych fotokopii. Rozmawiałem też z prokuratorem prowadzącym sprawę.
    Dowiedziałem się tylko, że akt oskarżenia będzie dla mnie
    niekorzystny. Żadnych wyjaśnień - mówi mężczyzna.

    > Chce sobie ziobrotura _sama_ zepsuć opinie? Ja jej chętnie pomogę.

    Przypomnij TVN temat przed wyborami.

    J.