eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJednak brak darmowych leków dla seniorów? › Re: Jednak brak darmowych leków dla seniorów? [Wałęsa oddaj moje sto milionów (n+1)]
  • Data: 2018-10-11 18:29:06
    Temat: Re: Jednak brak darmowych leków dla seniorów? [Wałęsa oddaj moje sto milionów (n+1)]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A gdyby te obietnice poświadczali notarialnie? :-)

    Też chuja by to dało. Obywatel Zbigniew Babalski jaki sprawozdawca
    ustawodawcy zarzekał się, że nie wyobraża sobie, żeby w wyniku jego
    ustawy o KOWR powygaszać etaty matek w ciąży i na urlopach
    macierzyńskich i że zapewnia, że te kobiety pracę zachowają. Jest w
    protokole. I co - i chuj. Trzy dni potem został pełnomocnikiem, a potem
    osobiście pozwalniał matki. I jeszcze w sądzie mówił, że inaczej nie
    mógł, bo minister w zarządzeniu "niekazał". Zarządzenie ministra ponad
    konstytucją, traktatami międzynarodowymi, prawem pracy i celem ustawy.

    Więc... jak pisior mówi, pisze - nieważnie czy prywatnie, publicznie, do
    protokołu czy notarialnie, że jakiegoś kurewstwa oczywiście nie zrobi,
    to znaczy że właśnie to kurewstwa zamierza zrobić osobiście i to uczyni.

    Shrek