  • Data: 2018-10-11 18:18:22
    Temat: Re: Jednak brak darmowych leków dla seniorów?
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    8655,mlodziez-wszechpolska-miala-masowo-falszowac-po
    dpisy-zaginal.html#a=66&c=154&s=BoxNewsLink

    > Zginięcie jednego z kilkudziesięciu tomów akt jet oczywiście naganne,
    > tym niemniej nie sądzę,by stanowiło niepowetowaną szkodę.

    Czas to pieniądz. A poselskie pensje małe nie są.
    A kto płaci? Pan płaci, pani płaci...
    To niepowetowana szkoda. Nikt im tych pieniędzy nie zwróci.
    O innych szkodach z litości nie wspomnę.

    > Świadków można
    > kolejny raz przesłuchać. Opinie biegłych odtworzyć.

    A kto za to płaci?
    Pan płaci, pani płaci...

    > Codo zasady czynność
    > niepowtarzalna (przykładowo oględziny) robi się w dwóch kopiach i druga
    > powinna być w "Aktach kontrolnych".

    "Jak ustalili dziennikarze, akta w komplecie trafiły do prokuratur z
    prokuratury rejonowej Edyty Książek-Radomskiej. Została ona wybrana do
    nadzorowania śledztwa przez szefową prokuratury w Białymstoku Elżbietę
    Pieniążek. Wcześniej Pieniążek przyznała jej też śledztwo dotyczące
    wyłudzenia milionów złotych przez stowarzyszenie powiązane z posłem PiS
    i agentem CBA Tomaszem Kaczmarkiem. Przez pięć lat w sprawie nie
    przedstawiono zarzutów."

    Pozdrawiam
    Piotr