  • 1. Data: 2010-04-14 12:49:42
    Temat: Re: Jechać na badanie samochodem bez badań?
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Użytkownik "olgierd" <n...@n...problem> napisał
    w wiadomości news:pan.2010.04.14.12.20.48@rudak.org...

    > Jeśli nie masz bardzo daleko to śmiało.

    Ma względnie niedaleko, i do tego ulicami, którymi
    jeździłem diesiątki razy i patroli nie widziałem,
    więc "na pewno" kontrola po drodze mu nie grozi.

    Ja jednak pytam, JAK w tej sytuacji NIE POPEŁNIĆ
    wykroczenia (jazda samochodem bez ważnych badań),
    a nie czy da się uniknąć wykrycia (kontroli drogowej).

    Dla niedowidzących cytat z podkreśleniem:

    "Jak __legalnie__ dojechać (...)?"

    Maciek

  • 2. Data: 2010-04-14 12:56:31
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 14.04.2010 Maciek <m...@e...com.pl.nospam> napisał/a:
    > Dla niedowidzących cytat z podkreśleniem:
    >
    > "Jak __legalnie__ dojechać (...)?"

    Legalnie się wg mnie nie da. Laweta pozostaje.
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2010-04-14 12:57:27
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 14 Kwi, 14:49, "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> wrote:

    > Dla niedowidzących cytat z podkreśleniem:
    >
    >         "Jak __legalnie__ dojechać (...)?"

    zapewne zalatwic pozwolenie czasowe ;)
    http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=3276&sub=procedura&
    proc=KM-9

    w praktyce (na wlasna odpowiedzialnosc oczywiscie) po prostu pojechac
    na ten przeglad ;)

    WS

  • 4. Data: 2010-04-14 12:57:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Maciek pisze:

    > Dla niedowidzących cytat z podkreśleniem:
    >
    > "Jak __legalnie__ dojechać (...)?"

    Wsiąść i pojechać. Przecież to nie przestępstwo.

    http://auto.wieszjak.pl/mandaty-i-punkty-karne/89949
    ,Co-grozi-za-brak-badan-technicznych-samochodu.html

    "po zatrzymaniu dowodu rejestracyjnego, otrzymujemy pokwitowanie -
    upoważnia nas ono do doprowadzenia pojazdu do okręgowej stacji kontroli
    pojazdów "

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-04-14 13:01:50
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-04-14 14:57, WS pisze:

    > zapewne zalatwic pozwolenie czasowe ;)
    http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=3276&sub=procedura&
    proc=KM-9

    Mówisz, że to proste?

    "Dokumenty od wnioskodawcy (strony)

    I. Wniosek o czasową rejestrację pojazdu (druk wniosku stanowi załącznik do
    niniejszej procedury).
    II. Załączniki do wniosku:
    3. W przypadku przejazdu związanego z koniecznością dokonania badania
    technicznego lub naprawy, właściciel zwraca dotychczasowe tablice
    rejestracyjne
    i dowód rejestracyjny (jeżeli pojazd je posiada)."

    Czyli cała procedura wyrejestrowania i zarejestrowania od nowa. :(

    --
    spp

  • 6. Data: 2010-04-14 13:07:37
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 14 Kwi, 15:01, spp <s...@o...pl> wrote:
    > W dniu 2010-04-14 14:57, WS pisze:

    > Mówisz, że to proste?

    ja? alez skad... to autor watku nie chce prostego rozwiazania ;)

    WS

    PS. ja nie pamietam, zebym od kilkunastu lat w samochodzie, czy tez
    motocyklu zrobil przeglad przed koncem waznosci poprzedniego... ale
    niektorzy lubia komplikowac proste sprawy ;)

  • 7. Data: 2010-04-14 13:12:54
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-14 14:57, Liwiusz pisze:

    > Wsiąść i pojechać. Przecież to nie przestępstwo.

    Do momentu, jak ci się zdarzy wypadek. I przesrane na całe życie może.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2010-04-14 13:19:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Do momentu, jak ci się zdarzy wypadek. I przesrane na całe życie może.

    Samo życie to ryzyko, jak ktoś się boi o wszystko, zawsze może
    popełnić samobójstwo.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-04-14 13:29:49
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    grup dyskusyjnych:hq4f0k$21s$...@n...onet.pl...
    > Do momentu, jak ci się zdarzy wypadek. I przesrane na całe życie może.

    Może próbować pchać autko? :>

  • 10. Data: 2010-04-14 13:30:59
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-14 15:19, Liwiusz pisze:

    > Samo życie to ryzyko, jak ktoś się boi o wszystko, zawsze może
    > popełnić samobójstwo.

    A co szkodzi nie ryzykować w tym przypadku?
    Nadmierne ryzyko bez powodu jest takie sobie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek