    From: Artur Golanski <A...@w...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jazda z predkoscia utrudniajaca ruch innym kierujacym?
    Date: Mon, 05 Apr 2004 20:33:00 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@pb52.olsztyn.cvx.ppp.tpnet.pl

    "Tomek" <t...@p...com> napisał:

    >To była jazda w kolumnie, a bardziej w peletonie (tak z 80 rowerkow na
    >drodze), zlapali kilka osob i roznie potraktowali- jedni dostali 50 zl za
    >jazde obok drugiego uczestnika ruchu, inni np za jazde utrudniajaca ruch
    >innym pojazdom...
    1. Kolumna rowerów jednośladowych nie może przekraczać 15 pojazdów
    2. Odległość między kolumnami nie może być mniejsza niż 200 m
    3. Zabrania się jazdy obok innego uczestnika
    Nie dziw się, że ukarano winnych.

    >ktory panowie ZOMO (ich zachowanie dawała wiele do rzyczenia,
    Na pewno nie byli to "panowie ZOMO". Pewnie inni uczestnicy ruchu
    drogowego też życzyliby sobie, abyście nie utrudniali im życia, bo
    przecież jezdnia to nie ścieżka rowerowa, a wyprzedzenie 80 rowerów w
    jednej kolumnie może być niebezpieczne.

    >bo jesli chodzi o predkosc, to ja nigdy takowej nie dostosuje do pojazdu
    Oczywiście nie ma takiej prędkości określonej, a i nie prędkość była
    utrudnieniem, ale ilość.

    Następnym razem tnij zbedny tekst i staraj się zachowywać przepisy nas
    wszystkich obowiazujące, a nikt nie będzie miał kłopotów :-)

    Artur Golański