  • Data: 2004-04-05 16:35:44
    Temat: Re: Jazda z predkoscia utrudniajaca ruch innym kierujacym?
    Od: "Tomek" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Widzialem nieraz rowerzystow jadacych tak, by ine dac sie wyprzedzic ...
    >
    > Boguslaw

    To była jazda w kolumnie, a bardziej w peletonie (tak z 80 rowerkow na
    drodze), zlapali kilka osob i roznie potraktowali- jedni dostali 50 zl za
    jazde obok drugiego uczestnika ruchu, inni np za jazde utrudniajaca ruch
    innym pojazdom...

    ale wydaje mi sie, ze w takim wypadku sa inne przepisy kodesku drogoweg, pod
    ktory panowie ZOMO (ich zachowanie dawała wiele do rzyczenia, np nie
    przedstawil sie, a zamiast tego powidzial "a ty co tu kurwa robisz) mogli mi
    wypisac mandat.

    bo jesli chodzi o predkosc, to ja nigdy takowej nie dostosuje do pojazdu
    mechanicznego, ale np. ze sprawialem zagrozenie na drodze, to juz
    szybciej...
    bardzo prosze o konstruktywne wypowiedzi, a nie "przepisy KD reguluja dosc
    jasno drogi, ktorymi rowerem jezdzic niewolno.
    a pozatym mozna wszedzie (xmarcel)" co nijak sie ma do mojego pytania.

    dziekuje i pozdrawiam Tomek